جیمی لی کرتیس در قسمت دوم Knives Out حضور نخواهد داشت

3 April 2021 - 17:54

بنابر گفته جیمی لی کرتیس، هیچکدام از اعضای خانواده ترومبی، در قسمت‌های بعدی فیلم چاقوکشی حضور نخواهند داشت.

جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) با استفاده از حساب شبکه اجتماعی خود، اعلام کرده است که در قسمت جدید فیلم چاقوکشی (Knives Out) حضور پیدا نخواهد کرد. کرتیس در این فیلم در نقش لیندا ترومبی بازی کرده بود.

۲ روز قبل بود که اعلام شد شبکه نتفلیکس حق ساخت و پخش دو قسمت جدید برای فیلم موفق چاقوکشی را با پرداخت ۴۵۰ میلیون دلار کسب کرده است و دنیل کریگ (Daniel Craig) به مانند قسمت اول، قرار است در آن دو قسمت نیز به بازی در نقش کارآگاه بنویت بلانک بپردازد.

از آن زمان، شایعات بازگشت سایر شخصیت‌های نسخه اول فیلم به دنباله آن به گوش می‌رسید اما اکنون جیمی لی کرتیس اعلام کرده که نه تنها وی که سایر اعضای خانواده ترومبی نیز در دو قسمت آینده این فیلم نقشی نخواهند داشت.

کرتیس در بخشی از پیام خود و با زبان طنز نوشته است:

جهت شفاف سازی شایعات، باید بگویم که خانواده ترومبی در حال خانواده‌درمانی می‌باشند و روانشناسشان به آنها توصیه کرده است که هیچگونه ارتباطی با بنویت بلانک نداشته باشند …

ریان جانسن (Rian Johnson)، علاوه بر کارگردانی قسمت نخست فیلم، فیلم‌نامه آن را نیز نوشته بود و برای نوشتن فیلم‌نامه اثر، نامزد اسکار نیز شده بود. وی هم اکنون فیلم‌نامه هر دو قسمت بعدی را نوشته و خود نیز مجددا آن را کارگردانی خواهد کرد.

گرچه حق پخش حدود نیم میلیارد دلاری، رقم زیادی است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که این رقم، شامل هزینه ساخت هر دو فیلم (از جمله دستمزد بازیگران) نیز می‌شود. نسخه نخست با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود و در گیشه به فروش ۳۱۱ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

لازم به ذکر است که زمان انتشار قسمت دوم این فیلم هنوز مشخص نشده است اما فیلم‌برداری آن از کمتر ۳ ماه دیگر در کشور یونان، آغاز خواهد شد.

منبع: اینستاگرام جیمی لی کرتیس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.