دنباله سریال آشنایی با مادر با بازی هیلاری داف ساخته می شود

22 April 2021 - 12:42

شبکه هولو دستور ساخت دنباله سریال آشنایی با مادر را صادر کرده است. هیلاری داف، قرار است در نقش اول این سریال به ایفای نقش بپردازد.

سریال چگونگی آشنایی من با مادرتان یا همان آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)، یکی از موفق‌ترین سریال‌های هزاره سوم بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و سرانجام در سال ۲۰۱۴ پخش آن به پایان رسید.

اکنون اما اعلام شده است که شبکه هولو دستور ساخت یک سریال مشابه را با نام آشنایی با پدر (How I Met Your Father) صادر کرده است که هیلاری داف (Hilary Duff) را به عنوان بازیگر نقش نخست، در اختیار خواهد داشت.

گرچه از این سریال به عنوان دنباله سریال آشنایی با مادر نام برده شده است اما هنوز مشخص نیست که آیا واقعا با آن سریال ارتباطی خواهد داشت یا که خیر. با این حال، داستان سریال آشنایی با پدر، شباهت بسیاری به سریال آشنایی با مادر دارد.

در سالیانی نه چندان دور، سوفی (داف) یک روز تصمیم می‌گیرد تا به پسرش، نحوه آشنا شدن خود با پدر وی را توضیح دهد. سپس داستان به سال ۲۰۲۱ برخواهد گشت و سوفی را در میان گروهی از دوستان خود نشان خواهد داد که هنوز تصمیمی درباره زندگی خود نگرفته‌اند و در تلاش هستند تا در عصر برنامه‌های دوست یابی، عاشق شوند.

هنوز خبری از بازیگران نقش دوستان سوفی منتشر نشده است و البته مشخص نیست که داف خود در نقش راوی نیز به صداپیشگی خواهد پرداخت یا بازیگر دیگری برای این کار استخدام خواهد شد.

هیلاری داف درباره بازی در این سریال گفت:

در زندگی خود بسیار خوشبخت بوده‌ام که در چند نقش فوق‌العاده بازی کرده‌ام و شدیدا مشتاق بازی در نقش سوفی هستم. به عنوان یک طرفدار از سریال آشنایی با مادر، باعث افتخارم است که برای بازی در این نقش، به من اعتماد شده است. البته کمی نیز استرس دارم!

این سریال تیم سازنده فوق‌العاده‌ای دارد که مشتاق کار با آنها هستم. در کل، بسیار خوشحالم که به خانواده هولو پیوسته‌ام و گرچه قرار است پا در کفش بزرگان کنم اما سعی می‌کنم که پاهای کوچک خود را در کفش آنها، جا کنم!

لازم به ذکر است که روند ساخت سریال آشنایی با پدر از سال ۲۰۱۵ آغاز شده است و در حال حاضر زمانی برای انتشار این سریال مشخص نشده است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.