حضور جان دیوید واشنگتن در فیلم علمی تخیلی عشق حقیقی

7 May 2021 - 22:55

جان دیوید واشنگتن در فیلمی جدید با نام عشق حقیقی بازی خواهد کرد که داستان آن در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد.

عشق حقیقی (True Love)، نام فیلم علمی تخیلی و جدیدی است که به زودی توسط گرت ادواردز (Gareth Edwards) ساخته خواهد شد و جان دیوید واشنگتن (John David Washington) را به عنوان بازیگر نقش نخست، در اختیار خواهد داشت.

ادواردز که کارگردانی فیلم‌هایی چون روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) و گودزیلا (Godzilla) را در کارنامه دارد، علاوه بر کارگردانی فیلم عشق حقیقی، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را بر عهده دارد و تهیه‌کننده آن نیز خواهد بود.

در حال حاضر، خبری از داستان این فیلم منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که ژانر آن علمی تخیلی است و در آینده‌ای نه چندان دور، روایت خواهد شد. زمان اکران این فیلم نیز هنوز مشخص نشده است.

واشنگتن پس از بازی در فیلم موفق بلکککلنزمن (BlacKkKlansman)، تبدیل به یکی از پرکارترین بازیگران هالیوود شده است که سال گذشته در فیلم انگاشته (Tenet) به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) بازی کرده بود.

وی همچنین اخیرا بازی در فیلم بدون نام و مورد انتظاری که دیوید او.راسل (David O. Russell) آن را کارگردانی کرده است را به پایان برده است. بازیگرانی چون کریستین بیل (Christian Bale)، مارگو رابی (Margot Robbie) و رابرت دنیرو (Robert De Niro) نیز دیگر بازیگران این فیلم بدون نام می‌باشند.

منبع: deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.