ربکا فرگوسن به سریال علمی-تخیلی Wool پیوست

21 May 2021 - 12:44
Wool

ربکا فرگوسن برای بازی در سریال علمی-تخیلی جدید شبکه اپل تی‌وی پلاس با عنوان Wool استخدام شد.

این سریال اقتباسی از رمان علمی‌-تخیلی نوشته شده توسط هیو هووی (Hugh Howey) با همین عنوان می‌باشد. در ابتدا قرار بوده که کمپانی ۲۰th Century Fox فیلمی را براساس این رمان با همکاری ریدلی اسکات (Ridley Scott) و استیو زایلیان (Steve Zaillian) تولید کند که با کنسل شدن آن، این پروژه به دست شبکه AMC افتاد و این شبکه نیز با هدف تولید سریالی براساس این رمان و با همکاری فیلم‌نامه‌نویس و تولید‌کننده آمریکایی با نام لاتویا مورگان (LaToya Morgan)، این پروژه را در مرحله توسعه قرار داد.

با جلو نرفتن روند توسعه این سریال در شبکه AMC، سرانجام کمپانی اپل به نجات این پروژه آمد و دستور ساخت سریالی را براساس آن صادر کرد. اکنون این کمپانی ستاره سری فیلم‌های Mission: Impossible با نام ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) را برای نقش‌آفرینی در این پروژه استخدام کرده است.

رمان Wool بخشی از سری کتاب‌های علمی-تخیلی و آخرالزمانی نوشته شده توسط این نویسنده با نام Silo می‌باشد. از دیگر رمان‌های سری Silo، می‌توان به دو کتاب Shift و Dust و یک رمان گرافیکی و چندین داستان کوتاه دیگر اشاره کرد. رمان Wool، کتاب بسیار پرطرفداری می‌باشد چرا که این رمان تنها در کشور آمریکا توانسته بیشتر از نیم میلیون جلد فروش داشته باشد و میزان فروش الکترونیکی این کتاب نیز حدود ۲ میلیون نسخه بوده است.

داستان رمان Wool در آینده‌ای روایت می‌شود که در آن، مردم مجبور شده‌اند که به علت هوای سمی کره زمین، در سیلو‌های غول‌پیکر زیرزمینی که عمقی به میزان صد‌ها طبقه دارند، زندگی کنند. در این مکان‌ها مردم در جامعه‌ای زندگی می‌کنند که پر از آئین‌نامه‌های نوشته شده برای محافظت از آن‌ها می‌باشد. ربکا فرگوسن قرار است در سریال Wool، در نقش مهندسی سخت‌کوش و مستقل به ایفای نقش بپردازد.

نویسنده نامزد دریافت جایزه امی با نام گراهام یوست (Graham Yost) نیز قرار است وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این پروژه را بر عهده داشته باشد. از کارهای قبلی این نویسنده می‌توان به نوشتن فیلم‌نامه سریال آینده شبکه اپل تی‌وی پلاس با نام Masters of the Air اشاره کرد. کارگردان مطرح نروژی با نام مورتن تیلدام (Morten Tyldum) نیز قرار است در ساخت این پروژه نقش داشته باشد.

از کارهای قبلی این کارگردان نیز می‌توان به کارگردانی پروژه‌هایی از جمله سریال تحسین شده شبکه اپل تی‌وی پلاس با نام Defending Jacob و فیلم درام و تاریخی The Imitation Game اشاره کرد. این دو نفر به همراه ربکا فرگوسن، رمی اوبوچون (Remi Aubuchon)، نینا جک (Nina Jack) و اینگرید اسکاجدا (Ingrid Escajeda) تولیدکنندگان این سریال را تشکیل می‌دهند. سریال علمی-تخیلی Wool توسط استودیو‌های AMC تولید خواهد شد.

ربکا فرگوسن قرار است به‌زودی در فیلم پرستاره کمپانی برادران وارنر و لجندری با نام Dune که توسط دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) کارگردانی شده، دیده شود. این فیلم برای پخش در تاریخ یکم اکتبر امسال (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده است.

البته قبل از به نمایش درآمدن این فیلم مورد انتظار، می‌توان این بازیگر را در فیلم علمی-تخیلی دیگری از کمپانی برادران وارنر با عنوان Reminiscence در کنار هیو جکمن (Hugh Jackman) مشاهده کرد. این فیلم کارگردانی شده توسط لیزا جوی (Lisa Joy) قرار است مانند فیلم Dune، در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

این بازیگر آخرین بار در فیلم ترسناک Doctor Sleep دیده شده است. او در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری صحنه‌های خود در قسمت هفتم از سری فیلم‌های Mission: Impossible می‌باشد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.