داکوتا جانسون جایگزین دیزی ریدلی در فیلم Daddio شد

17 June 2021 - 14:21
Daddio

داکوتا جانسون قرار است در فیلم مستقلی با عنوان Daddio به جای دیزی ریدلی که پیش از این برای بازی در این فیلم انتخاب شده بود،‌ نقش‌آفرینی کند.

تقریباً چهار سال پیش و زمانی که دیزی ریدلی (Daisy Ridley) مشغول نقش‌آفرینی در سه‌گانه جدید جنگ ستارگان بود، این بازیگر قراردادی را جهت ایفای نقش در فیلم مستقلی با عنوان Daddio امضا کرده بود ولی به دلیل تداخل در برنامه‌های کاری‌‌اش و مشکلات دیگر پیش آمده در روند تولید این پروژه (مانند همه‌گیری ویروس کرونا)، او موفق نشده بود که در این پروژه حاضر شود و اکنون بازیگر دیگری با نام داکوتا جانسون (Dakota Johnson) جایگزین او در این فیلم شده است.

داکوتا جانسون قرار است در این فیلم، در مقابل بازیگر برنده جایزه اسکار با نام شان پن (Sean Penn) نقش‌آفرینی کند.

کریستی هال (Christy Hall) وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این پروژه و کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. از کارهای قبلی او می‌توان به همکاری در ساخت سریال کمدی با عنوان I Am Not Okay with This برای شبکه اینترنتی نتفلیکس اشاره کرد. فیلم مستقل Daddio، اولین پروژه‌ای می‌باشد که او قرار است وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد.

این فیلم را داکوتا جانسون و رو دانلی (Ro Donnelly) از طریق کمپانی‌شان به نام TeaTime Pictures به همراه کریستی هال و اما تیلینگر کوسکوف (Emma Tillinger Koskoff) تولید خواهند کرد. حق توزیع این پروژه قرار است در بازار فیلم کن (که هر ساله و هم‌زمان با جشنواره فیلم کن در محل این فستیوال برگزار می‌شود و یکی از بهترین موقعیت‌ها برای ارائه فیلم‌هایی است که هنوز در مرحله تکمیلی بسر می‌برند) به فروش گذاشته شود.

در فیلم Daddio، داکوتا جانسون قرار است در نقش خانم جوانی که به‌تازگی به شهر نیویورک آمده، به ایفای نقش بپردازد. او در این فیلم سوار تاکسی می‌شود و راننده این تاکسی نیز مکالمه غیرمنتظره‌ای را با او آغاز می‌کند که گفت و گوی بین این دو نفر، به سرعت از گپی خودمانی و سطحی تبدیل به صحبت در رابطه با مسائل جدی و حساسی مانند عشق، غم از دست دادن و قدرت در رابطه‌‌ها می‌شود.

خبر جایگزین شدن دیزی ریدلی توسط داکوتا جانسون را وب‌سایت ددلاین گزارش داده است. این وب‌سایت فیلم Daddio را فیلم درام پرانرژی توصیف کرده که به پیچیدگی‌های روابط انسانی می‌پردازد و ثابت می‌کند که ملاقات شانسی با یک فرد کاملاً غریبه، می‌توان زندگی یک شخص را به‌ کل تغییر دهد.

از کارهای اخیر داکوتا جانسون می‌توان به ایفای نقش این بازیگر در فیلم درام مستقلی با عنوان Our Friend اشاره کرد. او در این فیلم، در کنار بازیگرانی از جمله جیسون سیگل (Jason Segel) و کیسی افلک (Casey Affleck) نقش‌آفرینی کرده است. علاوه بر این، او قرار است به‌زودی در نقشی کوتاه و جالب در فیلم The Nowhere Inn نیز دیده شود.

این بازیگر به‌تازگی کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در دو فیلم The Lost Daughter و Am I OK به اتمام رسانده است. وظیفه کارگردانی فیلم The Lost Daughter را مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) بر عهده داشته است. در حال حاضر نیز، او مشغول نقش‌آفرینی در فیلم اقتباسی آینده کمپانی نتفلیکس با عنوان Persuasion می‌باشد.

شان پن که برای بازی در فیلم‌های Mystic River و Milk، دو بار برنده جایزه اسکار شده، اخیراً فیلم مستقلی با عنوان Flag Day را کارگردانی کرده است. او علاوه بر کارگردانی این فیلم، به همراه دختر واقعی‌اش با نام دیلن پن (Dylan Penn) نیز در آن نقش‌آفرینی است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۳ اوت سال جاری (۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماهای کشور آمریکا به نمایش گذاشته شود.

از کارهای آینده این بازیگر می‌توان به نقش‌آفرینی‌ او در پروژه‌هایی از جمله سریال Gaslit، سریال کوتاه شبکه HBO با نام American Lion و فیلم درامی با نام Black Flies اشاره کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.