داکوتا جانسون نقش اصلی فیلم Persuasion را بازی خواهد کرد

21 April 2021 - 08:37
داکوتا جانسون

داکوتا جانسون قرار است در یک اقتباس مدرن از آخرین رمان جین آستن به نام Persuasion از کمپانی نتفلیکس و MRC Entertainment بازی کند.

این پروژه به در واقع اولین تجربه کارگردانی کارگردان تئاتر یعنی کری کرکنل (Carrie Cracknell) می‌باشد. ران بس (Ron Bass) که برنده جایزه اسکار برای فیلم Rain Man می‌باشد و همچنین نویسندگی فیلم‌نامه فیلم My Best Friend’s Wedding را نیز بر عهده داشته است، فیلم‌نامه این فیلم را به همراه آلیس ویکتوریا وینسلو (Alice Victoria Winslow) نوشته است.

داکوتا جانسون (Dakota Johnson) قرار است نقش آن الیوت را بازی کند. آن الیوت زنی ناسازگار با حساسیت‌های مدرن که با خانواده پرافاده و در آستانه ورشکستگی خود زندگی می‌کند. وقتی نامزد سابق او یعنی فردریک ونتورث به زندگی او باز می‌گردد، آن باید انتخاب کند که آیا گذشته را پشت سر می‌گذارد یا زمانی که شانس دوباره‌ای به او داده شده است به ندای قلبش گوش می‌دهد.

کمپانی نتفلیکس و MRC این اقتباس را به عنوان “رویکردی مدرن و طنزآمیز به یک داستان محبوب” توصیف می‌کنند که همچنان در مورد رمان آستن که بعد از مرگش در سال ۱۸۱۷ منتشر شد صادق است. این کتاب قبلا چندین بار برای برنامه‌های تلویزیونی و نمایش‌نامه‌های تئاتر اقتباس شده است.

اندرو لازار (Andrew Lazar) و کریستینا ویس لوری (Christina Weiss Lurie) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهد دارند. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم الیزابت کانتیلون (Elizabeth Cantillon)، مایکل کانستبل (Michael Constable) و دیوید فلیگل (David Fliegel) می‌باشند. انتظار می‌رود که ساخت این فیلم از ماه آینده شروع شود.

جانسون بعد از فرنچایز Fifty Shades در حال ساخت یک رزومه جالب است. او به تازگی در فیلم‌های The Peanut Butter Falcon و Our Friend ایفای نقش کرد و به زودی به همراه الیویا کلمن (Olivia Colman) در فیلم The Lost Daughter از مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) دیده خواهد شد. او همچنین به تازگی پروژه ?Am I OK را در کنار استفانی آلین (Stephanie Allynne) و تیگ نوتارو (Tig Notaro) به اتمام رساند و به زودی در فیلم Cha Cha Real Smooth از کوپر رایف (Cooper Raiff) ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.