کالین فارل و ریچل وایز در فیلمی از تاد سولوندز ایفای نقش می کنند

17 June 2021 - 15:17

ریچل وایز و کالین فارل به فیلم کمدی جدید تاد سولوندز به‌نام عشق بچه پیوستند.

ریچل وایز (Rachel Weisz) و کالین فارل (Colin Farrell) پیش‌تر نیز در سال ۲۰۱۵ در فیلم تحسین شده‌ی یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos) به‌نام The Lobster در کنار هم بازی قدرتمندی را به‌نمایش گذاشته بودند.

سولوندز بیش‌تر به‌خاطر ساخت فیلم‌هایی در مایه‌ی کمدی سیاه شناخته می‌شود. آخرین فیلم او Wiener-Dog نام داشت که بازیگرانی هم‌چون الن بورستاین (Ellen Burstyn)، جولی دلپی (Julie Delpy)، دنی دویتو (Danny DeVito) و گرتا گرویگ (Greta Gerwig) در آن ایفای نقش کردند. این فیلم در جشنواره‌ی ساندنس بسیار مورد توجه و تحسین واقع شد.

Love Child (به‌فارسی: عشق بچه) که در ایالت تگزاس می‌گذرد، روایت‌گر رابطه‌‌ای غیرمعمول بین یک کودک و پدر و مادرش است که با ظاهر شدن یک غریبه‌ی خوش‌قیافه، دستخوش تغییراتی می‌شود. واضح است که وایز در نقش مادر بازی می‌کند ولی از این‌که فارل در نقش پدر ظاهر خواهد شد یا آن غریبه‌ی خوش‌قیافه، اطلاعی در دست نداریم.

در بیانیه‌ی رسمی سولوندز آمده است:

این اولین فیلم من است که در تگزاس اتفاق می‌افتد و سبک آن شبیه همان فیلم‌های خاطره‌انگیزی است که من با آن‌ها عاشق سینما شدم. من شخصا همواره از طرفداران جدی فارل و وایز بوده‌ام و خیلی خوشحالم که می‌توانم آن‌ها را در این فیلم سرگرم‌کننده و پیچیده به چالش بکشانم.

وایس امسال سال شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت. او علاوه‌بر بازی در فیلم موردانتظار Black Widow محصول مارول، در فیلمی اقتباس شده از رمان مشهور Lanny، در فیلم A Special Relationship در نقش الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) و هم‌چنین در اولین سریال کارنامه‌ی کاری‌اش که اقتباسی از فیلم Dead Ringers، محصول سال ۱۹۸۸، ساخته‌ی دیوید کراننبرگ (David Cronenberg) است، ظاهر خواهد شد.

سال پیش روی فارل نیز یه‌شلوغی وایز است. مهم‌ترین کار او در سال جاری، بازی در نقش پنگوئن در فیلم The Batman ساخته‌ی مت ریوز (Matt Reeves) است. او هم‌چنین در مینی‌سریالی به‌نام The North Water، که در ژانر بقا قرار دارد، بازی می‌کند. این سریال هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری است.

از نقش‌آفرینی‌های دیگر فارل می‌توان به‌ بازی در فیلم جدید کوگونادا (Kogonada)، کارگردان فیلم Columbus، در کنار جودی ترنر اسمیت (Jodie Turner-Smith) و هالی لو ریچاردسون (Haley Lu Richardson) و بازی در فیلم پربازیگر ران هاوارد (Ron Howard) به‌نام Thirteen Lives که درباره‌ی عملیات نجات در غار تام لوآنگ است، اشاره کرد. او هم‌چنین در پروژه‌های در حال توسعه‌ای مانند مینی‌سریال Iran-Contra، فیلم مهیج کاراگاهی به‌نام The Ruin و هم‌چنین فیلم جدید مارتین مک‌دونا (Martin McDonagh) به‌نام The Banshees of Inisherin که برندون گلیسون (Brendan Gleeson) هم در آن حضور خواهد داشت، بازی خواهد کرد.

به‌غیر از اطلاعات ذکر شده، اطلاعات دیگری از فیلم Love Child در دسترس نیست و ما به‌محض منتشر خبردار شدن از بازیگران دیگر فیلم و جزئیات فیلم‌برداری، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.