کیلی کوئوکو و پیت دیویدسون برای بازی در فیلم رمانتیک Meet Cute انتخاب شدند

22 June 2021 - 15:08
Meet Cute

کیلی کوئوکو و پیت دیویدسون در حال مذاکره جهت نقش‌آفرینی در فیلم رمانتیک و کمدی با عنوان Meet Cute هستند.

این گزارش را ابتدا وب‌سایت ددلاین منتشر کرده و صحت آن را نیز وب‌‌سایت کولایدر تائید کرده است. طبق گزارش‌ها، موضوع این فیلم سفر در زمان خواهد بود و داستانش نیز درباره شخصی است که با سفر به زمان گذشته تلاش می‌کند تا مشکلات و رابطه‌ خود را با شریک زندگیش حل کرده و او را تبدیل به فردی ایده‌آل برای خودش کند.

وظیفه کارگردانی این فیلم را الکس لمان (Alex Lehmann) بر عهده خواهد داشت. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم درام و کمدی شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام Paddleton اشاره کرد.

فیلم‌نامه این فیلم را نویسنده‌ای با نام نوگا پنولی (Noga Pnueli) به قلم درآورده است. از تولید‌کنندگان این پروژه نیز می‌توان به آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) به همراه گریگوری لسانس (Gregory Lessans) و ریچل رزنیک (Rachel Reznick) از کمپانی Weed Road و همچنین سانتوش گوینداراجو (Santosh Govindaraju) و دن راردون (Dan Reardon) از کمپانی Convergent Media اشاره کرد.

به نظر می‌رسد که فیلم Meet Cute، فیلمی مستقل باشد چرا که هنوز هیچ شبکه اینترنتی یا کمپانی وظیفه تأمین مالی و پخش آن را به عهده نگرفته ولی با این حال و با توجه به احتمال حضور داشتن ستارگانی مانند کیلی کوئوکو (Kaley Cuoco) و پیت دیویدسون (Pete Davidson) در این پروژه، احتمال دارد که شرایط تغییر کند.

از کارهای اخیر کیلی کوئوکو می‌توان به سریال بسیار موفق شبکه اینترنتی HBO Max با عنوان The Flight Attendant اشاره کرد که فصل دوم آن نیز قرار است در آینده تولید شود.

این بازیگر و کمپانی‌اش با نام Yes, Norman Productions جدیداً با بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر قراردادی را امضا کرده‌اند که در طی آن، او قرار است به همراه کمپانی‌اش پروژه‌های مختلفی را تولید کند که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال کوتاهی براساس خواننده و بازیگر معروف آمریکایی با نام دوریس دی (Doris Day) اشاره کرد.

علاوه بر این، او همچنان قرار است در نقش کاراکتر هارلی کوئین در سریال انیمیشنی بزرگسالانه شبکه DC Universe صداپیشگی کند. از دیگر کارهای آینده این بازیگر نیز می‌توان به فیلم اکشن-کمدی کمپانی سونی با نام The Man From Toronto و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله وودی هرلسون (Woody Harrelson) و کوین هارت (Kevin Hart) اشاره کرد.

پیت دیویدسون نیز قرار است به‌زودی در فیلم ابرقهرمانی جیمز گان (James Gunn) و کمپانی DC با نام The Suicide Squad دیده شود.

از دیگر کارهای آینده این بازیگر نیز می‌توان به فیلم بیوگرافی شبکه اینترنتی نتفلیکس براساس خواننده بسیار معروف با نام جویی رامون (Joey Ramone)، فیلم آینده کمپانی STX با نام American Sole، فیلم اسلشر (یک زیرگونه از فیلم ترسناک یا دلهره‌آور است که در آن، قاتلی که معمولاً دچار مشکلات روانی است یک یا چند قربانی را به قتل می‌رساند) کمپانی A24 با عنوان Bodies, Bodies, Bodies و فیلم جنگی The Things They Carried با نقش‌آفرینی تام هاردی (Tom Hardy) و تای شرایدن (Tye Sheridan) اشاره کرد.

از کارهای قبلی این بازیگر نیز می‌توان به نقش‌آفرینی‌اش در فیلم درام و کمدی تحسین شده کمپانی یونیورسال با نام The King of Staten Island و فیلم کمدی شبکه اینترنتی Hulu با عنوان Big Time Adolescence اشاره کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.