پیت دیویدسون به فیلم I Slept With Joey Ramone پیوست

19 April 2021 - 08:09
پیت دیویدسون

ستاره فیلم The King of Staten Island یعنی پیت دیویدسون قرار است نقش پیشگام سبک راک یعنی جویی رامون را در فیلم I Slept With Joey Ramone از نتفلیکس بازی کند.

کارگردانی این فیلم را جیسون اورلی (Jason Orley) بر عهده دارد و این پروژه در واقع سومین همکاری این کارگردان با پیت دیویدسون (Pete Davidson) پس از دو پروژه Alive From New York و Big Time Adolescence می‌باشد.

این فیلم شرح زندگی جویی رامون (Joey Ramone)، از زمان به دنیا آمدنش با نام جفری راس هایمن (Jeffrey Ross Hyman) در نیویورک تا سال‌های بعدی او به عنوان یک پیشگام سبک راک می‌باشد. رامون به خاطر اقدامات در زمینه راک در دهه ۱۹۷۰ به عنوان The Father of Punk «پدر سبک پانک» شناخته می‌شود. او با بازگشت به ریتم جذاب گیتار ضربتی که صدایی شبیه به کار‌های چاک بری (Chuck Berry) در دهه ۱۹۵۰ داشت، محبوبیت زیادی کسب کرد. با این حال، رامون سرعت خود را دو برابر کرد و پایه و اساس ژانر پانک راک را تقویت کرد.

رامون به راه‌اندازی استیج پانک راک در کلوپ معروف موسیقی CBGB در در محله East Village منهتن کمک کرد و آن‌ها آهنگ‌های پانک راک را با اجراهای مختلف در سراسر منطقه به انگلستان آوردند. جویی رامون آخرین بنیان‌گذار The Ramones قبل از سال ۲۰۰۱ بود.

این فیلم براساس یادداشت‌هایی با همین نام به نویسندگی برادر رامون یعنی میکی لی (Mickey Leigh) می‌باشد. لی در کنار دیویدسون، روری روزگارتن (Rory Rosegarten) و دیوید اسپیگلمن (David Spiegelman) تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارد. دیویدسون و اورلی به صورت مشترک فیلم‌نامه این فیلم را نوشته‌اند.

در رابطه با این فیلم که قرار است به زودی ساخته شود، رئیس گروه STX Motion Picture یعنی آدام فوگلسون (Adam Fogelson) اظهار داشت:

وقتی شما زندگی، خانواده و دوران کودکی خود را با کسی سهیم می‌شوید، شما او را نسبت به هرکسی بهتر می‌شناسید. میکی لی نه‌تنها با گروه برادر بزرگ‌ترش همکاری کرد بلکه او از جویی رامون خاطرات و بینش‌های بی‌بدیلی دارد، زیرا زمانی که هیچ‌کس نبود به رامون کمک کند این برادرش بود که با تمام وجود برای حمایت کردن او حاضر بود.

هنوز هیچ اطلاعات مشخصی در رابطه با این که چه کسی برای بازی در نقش سایر اعضای گروه اقدام کرده است یا این که بینندگان چه زمانی می‌توانند انتظار تماشای دوباره رامون را در این فیلم داشته باشند، در دسترس نیست.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.