آن هتوی نقش اول فیلم اقتباسی The Idea of You را به دست آورد

26 June 2021 - 08:20
آن هتوی

آن هتوی قرار است در فیلمی از جنیفر وستفلت که اقتباسی از کتاب محبوب The Idea of You می‌باشد، ایفای نقش کند.

پروژه بعدی آن هتوی (Anne Hathaway) او را به استودیو آمازون و کمپانی Welle Entertainment آورد. این کمپانی و استودیو برای ساخت یک اقتباس از رمان محبوب The Idea of You با هم همکاری می‌کنند. جنیفر وستفلت (Jennifer Westfeldt) قرار است فیلم‌نامه این پروژه را بنویسد و کتی شولمن (Cathy Schulman) به همراه گبریل یونیون (Gabrielle Union) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. وستفلت بازیگر و فیلم‌ساز مطرحی است که به خاطر فیلم Friends with Kids شناخته می‌شود. تهیه‌کننده باتجربه یعنی شولمن به خاطر فیلم Crash در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جایزه اسکار شد و در پروژه‌های دیگری از جمله Bad Moms، Edge of Seventeen و The Voices تهیه‌کنندگی کرده است. یونیون به نمایندگی از کمپانی خود یعنی I’ll Have Another تهیه‌کنندگی این فیلم را در کنار افراد مذکور بر عهده دارد.

کتاب The Idea of You در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و داستان آن پیرامون سوفی، یک مادر مطلقه ۴۰ ساله است که در حال بهبود وضعیت از زمانی که همسرش او را به خاطر یک دختر جوان‌تر رها کرد، می‌باشد. زمانی که همسر سوفی بلیط سفر خود را با خانواده‌اش کنسل کرد، سوفی تصمیم گرفت با دختر ۱۵ ساله‌اش به سفر برود و یک خواننده ۲۴ ساله که رهبر بزرگترین گروه موسیقی جهان است را ملاقات کند. پس از مدتی آن‌ها متوجه می‌شوند که ارتباط خاصی بین آن‌ها وجود دارد، با یک حالت طوفانی رابطه عاشقانه خود را آغاز می‌کنند که باعث تغییر زندگی سوفی و روابطش می‌شود. هتوی نقش سوفی را بازی می‌کند اما انتخاب بازیگر نقش خواننده جوان باید جالب باشد.

هتوی اخیرا در فیلم Locked Down با محوریت همه‌گیری و دزدی از داگ لیمان (Doug Liman) دیده شد. پروژه پیشین او نیز بازسازی فیلم The Witches از رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) بود. این پروژه در واقع دومین پروژه مشترک هتوی با استودیو آمازون از زمان حضور او در چند قسمت از سریال Solos، می‌باشد. این بازیگر برنده جایزه اسکار هیچ عجله‌ای برای کاهش سرعت خود ندارد؛ زیرا او پروژه‌های زیادی را در پیش دارد.

هتوی در حال حاضر در پروژه دیگری به نام Sesame Street به همراه بو بارنهام (Bo Burnham) و Chance the Rapper از کمپانی برادران وارنر که هتوی در آن نقش سالی هاثورن را بازی می‌کند، حضور دارد. وی همچنین در فیلم بعدی شین کاروث (Shane Carruth) به نام The Modern Ocean، در کنار کیانو ریوز (Keanu Reeves)، تام هالند (Tom Holland) و کلوئی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz) بازی خواهد کرد. او همچنین می‌تواند در کمدی-درام بعدی ربکا میلر (Rebecca Miller) یعنی She Came to Me و یک فیلم هیجان‌انگیز در کنار جسیکا چستن (Jessica Chastain) به نام Mothers’ Instinct حضور یابد. سرانجام این که هتوی قرارداد جدیدی برای بازی در فیلم Armageddon Time از جیمز گری (James Gray) امضا کرده است که او را در لیست فعلی بازیگران در کنار رابرت دنیرو (Robert De Niro)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، کیت بلانشیت (Cate Blanchett) و دونالد ساترلند (Donald Sutherland) قرار می‌دهد.

اطلاعات بیشتری از پروژه The Idea of You در دسترس نمی‌باشد، اما ما شما را در جریان اخبار آینده این فیلم قرار می‌دهیم.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.