انیمیشن Invincible برای دو فصل دیگر تمدید شد

30 April 2021 - 16:26

آمازون استودیو انیمیشن بزرگسالان Invincible از رابرت کرکمن را برای فصل دوم و سوم تمدید کرد. این خبر یک روز قبل از پایان فصل ۱ این انیمشن اعلام شده است. فصل ۲ و ۳ به طور انحصاری در سرویس Amazon Prime Video در بیش از ۲۴۰ کشور و منطقه در سراسر جهان پخش می‌شود.

انیمیشن «شکست ناپذیر» داستان مارک گریسون هفده ساله را روایت می‌کند. مارک یک نوجوان معمولی است، اما پدرش آمنی-من، قدرتمندترین ابرقهرمان جهان است. زمانی که که مارک قدرت خود را توسعه می‌دهد، متوجه می‌شود میراث به جا مانده از پدرش ممکن است آنطور که فکر می‌کند قهرمانانه نباشد. صداپیشگانان با استعدادی در انیمیشن شکست ناپذیران حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ساندرا اوه (Sandra Oh)، ست روگن (Seth Rogen)، استیون ین (Steven Yeun)، جی کی سیمونز (J.K Simmons)، مارک همیل (Mark Hamill)، ماهرشالا علی (Mahershala Ali) و غیره اشاره کرد. انیمیشن Invincible بر اساس کتاب کمیک رابرت کرکمن (Robert Kirkman) می‌باشد که به صورت انیمیشن با درجه‌بندی بزرگسالان به نمایش درآمده است.

کرکمن در جمع خبرنگاران در مورد تمدید Invincible گفت:

از استودیوی آمازون بابت زحماتی که برای Invincible کشیده است بسیار سپاسگزار هستم. این کتاب کمیک در واقع یک نامه عاشقانه به ژانری است که من و کوری از کودکی آن را خواندیم و از آن لذت بردیم و این سفر لذت‌بخشی بوده است که دوباره شخصیت‌هایمان را به صورت انیمیشن به نمایش می‌گذاریم. از صمیم قلب خوشحالیم که این مسیر را برای دو فصل دیگر ادامه خواهیم داد.

 ورنون سندرز (Vernon Sanders)، سرپرست بخش تلویزیون استودیوی آمازون نیز گفت:

Invincible نمونه‌ای موفق از چگونگی همoوانی رویکردی تازه و تیز نسبت به ژانر ابرقهرمان با مخاطبان سراسر جهان است. بسیار خوشحالیم که Invincible، یکی از اولین سرمایه‌گذاری‌های ما در ژانر انیمیشن بزرگسالان، به چنین هدفی دست یافته است. روایت بی حد و حصر رابرت همراه با صداپیشگان با استعداد انتظارات شدید طرفداران را برآورده کرده است و ما بسیار هیجان‌زده ایم که چند فصل دیگر از این انیمیشن را برای آن‌ها تولید کنیم.

آخرین قسمت از فصل اول انیمیشن Inviincible در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در Amazon Prime Video منتشر می‌شود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.