زمان پخش سریال ارباب حلقه ها با انتشار اولین تصویر مشخص شد

2 August 2021 - 23:13
زمان پخش سریال ارباب حلقه ها با انتشار اولین تصویر مشخص شد

کمپانی آمازون نخستین تصویر رسمی از ارباب حلقه ها؛ مورد انتظارترین سریال حال حاضر دنیای تلویزیون را منتشر و زمان پخش آن را سرانجام مشخص کرد.

سریال ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings)، بدون شک مورد انتظارترین سریال دنیا است که با بودجه عجیب و غریب خود در حال ساخته شدن است. اما دقایقی قبل، کمپانی آمازون پس از چندین ماه انتظار، سرانجام زمان انتشار فصل نخست آن را مشخص کرد.

البته طبق گفته آمازون، علاقه‌مندان به این سریال باید حدود ۱ سال دیگر برای تماشای آن صبر کنند چرا که قسمت نخست این سریال در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

همچنین این کمپانی اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری فصل نخست این سریال که براساس مجموعه رمان بسیار محبوبی با همین نام ساخته شده است، به تازگی به پایان رسیده است.

کمپانی آمازون همچنین علاوه بر انتشار نخستین تصویر جذاب این سریال، اعلام کرد که این سریال برخلاف اکثر مجموعه‌های شبکه استریم آمازون پرایم، قرار نیست به صورت کامل منتشر شود و هر هفته شاهد پخش یک قسمت از آن خواهیم بود.

اما تصویر منتشر شده جدید نیز به نظر می‌رسد از جزیره خیالی و افسانه‌ای نومنور (Númenor) باشد که در رمان‌های نوشته شده توسط جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien)، نقش مهمی داشتند و اجداد آراگورن (Aragorn) در آن زندگی می‌کردند.

در فصل نخست این سریال، بازیگرانی چون رابرت آرمایو (Robert Aramayo‎)، دانیل ویمن (Daniel Weyman‎)، پیتر مولان (Peter Mullan‎)، لوید اوون (Lloyd Owen) به ایفای نقش پرداخته‌اند. نازنین بنیادی؛ بازیگرانی ایرانی نیز یکی از بازیگران این سریال است.

در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان این سریال نمی‌دانیم و تنها می‌دانیم که قرار است به حوادثی که هزاران سال قبل از وقایع دو مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها و هابیت‌ها (The Hobbit) رخ داده است، پرداخته شود.

در سریال ارباب حلقه‌ها، به دوران دوم سرزمین میانه (Middle-earth) در کتاب‌های تالکین سفر خواهیم کرد. یعنی زمانی که سائورون (Sauron) حلقه‌های مطرح قدرت را ساخت که در نهایت باعث پیدایش نازگول‌ها (Nazgul) شد.

نخستین تصویر رسمی از سریال ارباب حلقه ها

نخستین تصویر رسمی از سریال ارباب حلقه ها

منبع: کمپانی آمازون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.