کارگردان دو قسمت پایانی سریال ارباب حلقه ها مشخص شد

14 May 2021 - 22:33

شارلوت برندستروم به عنوان جدیدترین عضو گران‌قیمت‌ترین سریال تاریخ؛ ارباب حلقه‌‌ها، انتخاب شد و وظیفه کارگردانی دو قسمت از این سریال را بر عهده خواهد داشت.

شبکه آمازون در خبری اعلام کرد که شارلوت برندستروم (Charlotte Brändström) را به عنوان کارگردان به جمع اعضای سازنده سریال عظیم و مورد انتظار ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings) انتخاب کرده است.

برندستروم که پیش از این سابقه کارگردانی سریال‌های مطرحی چون ویچر (The Witcher) و آناتومی گری (Grey’s Anatomy) را بر عهده داشته است، قرار است کارگردانی دو قسمت از فصل اول این سریال را برعهده داشته باشد.

پیشتر، خوان آنتونیو بایونا (Juan Antonio Bayona‎) به عنوان کارگردان دو قسمت نخست این سریال انتخاب شده بود و وین ییپ نیز (Wayne Yip) کارگردانی ۴ قسمت از این مجموعه را عهده دار بوده است و با توجه به هشت قسمتی بودن فصل اول این سریال، برندستروم کارگردان دو قسمت پایانی فصل اول گران‌قیمت‌ترین سریال تاریخ تلویزیون است.

این کارگردان سوئدی فرانسوی، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این سریال، با نقل قولی از شخصیت گیملی (Gimli) گفت:

در سرزمین میانه، هنوز چیزهای زیادی برای دیدن و کارهای زیادی برای انجام دادن، وجود دارد.

سریال ارباب حلقه‌ها که براساس مجموعه کتاب‌هایی محبوب و با همین نام که توسط جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien) نوشته شده‌اند، ساخته خواهد شد، بودجه‌ای حدود نیم میلیارد دلاری دارد و کمپانی آمازون ریسک بسیار بزرگی برای ساخت آن انجام داده است.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.