تریلر و پوستر فصل 13 سریال Doctor Who

10 October 2021 - 14:37
سریال Doctor Who

تریلر و پوستری رسمی برای فصل سیزدهم سریال Doctor Who منتشر شده است.

تریلر و پوستری رسمی برای فصل 13 سریال دکتر هو (Doctor Who) منتشر شده است. فصل سیزدهم سریال، آخرین فصل از این سریال بازی جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) و تهیه‌کننده اجرایی کریس چیبنال (Chris Chibnall) خواهد بود.

پخش فصل سیزدهم سریال دکتر هو قرار است از تاریخ 31 اکتبر سال 2021 میلادی از شبکه بی‌بی‌سی پخش شود. این شبکه همچنین اعلام کرده است که به دنبال پایان یافتن حضور جودی ویتاکر در نقش دکتر هو در سال 2022 میلادی، سه قسمت ویژه با مدت زمان طولانی از سریال دکتر هو با بازی ویتاکر پخش خواهد شد.

علاوه بر انتشار تریلر، پوستری نیز برای فصل سیزدهم سریال دکتر هو منتشر شده است که عنوان این فصل را مشخص می‌کند. بنابر این پوستر، عنوان فصل سیزدهم سریال دکتر هو، Doctor Who: Flux خواهد بود.

برای فصل چهاردهم سریال دکتر هو و به دنبال خروج تهیه‌کننده اجرایی آن، راسل تی دیویس (Russell T. Davies) قرار است به عنوان تهیه‌کننده اجرایی جدید به این سریال بپیوندد. او قبلا این وظیفه را در سال 2005 تا سال 2008 میلادی در دست داشته بود و با این سریال کاملا آشنا است.

خروج جودی ویتاکر از نقش و سریال دکتر هو برای مدت بسیار زیادی بوده است که مورد بحث و گفتگو قرار داشته است، هر چند، بنابر گزارش‌ها، خروج او با خروج تهیه‌کننده اجرایی سریال از قبل برنامه‌ریزی شده بوده است.

سیزدهمین فصل از سریال دکتر هو شامل هشت قسمت خواهد بود و پخش آن از 31 اکتبر شروع می‌شود. اولین قسمت ویژه سریال دکتر هو با بازی جودی ویتاکر با مدت زمانی طولانی قرار است در شب سال نوی میلادی پخش شود. دومین قسمت ویژه نیز در بهار پخش خواهد شد.

از طریق این لینک، می‌توانید تریلر منتشر شده برای فصل سیزدهم سریال دکتر هو را مشاهده کنید. پوستر این فصل سریال را نیز در زیر مشاهده می‌کنید.

سریال Doctor Who

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.