تصویر جدیدی از شخصیت شاهزاده‎ی فیلم سینمایی Beauty and The Beast منتشر شد

30 August 2016 - 20:00

جمعه‌ی گذشته، جک موریسی (Jack Morrissey) تعدادی کانسپت آرت و تصاویر گرفته شده از پشت صحنه‌ی فیلمبرداری فیلم لایواکشن دیزنی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» به اشتراک گذاشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

به واسطه انتشار این تصاویر موفق شدیم نگاهی بر لوک اونس (Luke Evans) در نقش گاستون (Gaston) پلید و همچنین لومیر (Lumiere) و کاگزورث (Cogsworth) که به ترتیب توسط ایوان مک‌گرگور(Ewan McGregor) و ایان مک‌کلن ( Ian McKellen) صداپیشگی می‌شوند، داشته باشیم. ظاهراً باید حواسمان به صفحه فیس بوک تهیه کننده این فیلم جک موریسی باشد چراکه او به تازگی تصویر جدیدی را به اشتراک گذاشته است که در آن می‌توانیم دن استیونس ( Dan Stevens) را در نقش دیو (Beast) ببینیم.

شما می‌توانید تمامی تصاویر منتشر شده از جمله تصویر استیونس در فرم انسانی خود با موهایی غبطه برانگیز را در صفحه فیس بوک موریسی مشاهده کنید.

نمی‌توان انکار کرد که استیونس در نقش شاهزاده تحسین برانگیز به نظر می‌رسد. در عین حال در این مدت شاهد انتشار کانسپت آرت های بیشتری از اما واتسون (Emma Watson) در نقش بل ( Belle)، لوک اونس در نقش گاستون و اما تامپسون (Emma Thompson) در نقش خانم پاتس در فرم انسانی (Mrs. Potts) بوده‌ایم:

Cq4n0EXVMAAK7IX Cq4tyxSXgAA23oD

همانطور که مشاهده می‌کنید، طراحی لباس‌ها و گریم بازیگران به ظاهر این شخصیت‌ها در انیمیشن شباهت دارد که مسئله غافل گیر کننده و عجیبی نیست چراکه اولین تیزر این فیلم سینمایی صرفاً بازسازی تریلر اصلی متعلق به انیمیشن آن در سال ۱۹۹۱ بود.

کارگردانی این فیلم برعهده بیل کندن (Bill Condon) است. همچنین علاوه بر بازیگران فوق الذکر، جاش گد (Josh Gad) در نقش لِفو (LeFou)، کوین کلاین (Kevin Kline) در نقش ماریس (Maurice)، گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) در نقش پلامت (Plumette) و استنلی توچی (Stanley Tucci) در نقش کدنزا (Cadenza) در این فیلم سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم سینمایی دیو و دلبر در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: screencrush

Save

Save

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.