صحبت های جاش گد درباره سریال Beauty and the Beast

20 June 2021 - 13:12
سریال Beauty and the Beast

جاش گد در مصاحبه با خبرگزاری Collider گفت که دیزنی در حال ساخت سریالی به صورت پیش‌درآمد بر لایواکشن Beauty and the Beast می‌باشد.

این داستانی است به قدمت زمان؛ دیر یا زود دیزنی راهی پیدا می‌کند که برخی از نمادین‌ترین انیمیشن‌ها را دوباره به صورت لایواکشن به تصویر بکشد. چندین فیلم کلاسیک در سال‌های گذشته از Cinderella گرفته تا Aladdin ساخته شده است. تقریبا سخت است که باور کنیم که Beauty and the Beast «دیو و دلبر» برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ اکران شد، اما دیزنی با نگاهی به آینده، به وضوح برنامه‌هایی برای آن شهر کوچک و دهکده ساکت دارد. یک اسپین‌آف به صورت پیش‌درآمدی با حضور جاش گد (Josh Gad) و لوک ایوانز (Luke Evans) رسما در حال ساخت برای پخش در استریمر دیزنی‌پلاس می‌باشد.

وقتی خبرگزاری Collider در معرفی فصل دوم سریال Central Park با گد مصاحبه کرد، ما مجبور بودیم از او درباره برنامه‌اش برای این سریال بپرسیم و این که طرفداران منتظر چه چیزی در سریال باشند. گد قبل از گفتن این که فیلم‌برداری در سال آینده شروع می‌شود و کار فیلم‌نامه حدودا تمام شده است گفت: این فصل قرار است هشت فصل داشته باشد. این بازیگر که همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده فعالیت دارد نتوانست شوق خود را از سریال جدیدش نگه دارد و به ما درباره آن گفت:

می‌توانم به شما بگویم که هم‌اکنون یکی از بلندپروازانه‌ترین پروژه‌هایی است که من در آن شرکت داشته‌ام. من و لوک از این که این کاراکترها را دوباره به زندگی برمی‌گردانیم و در کنار آن یک کاراکتر جدید، منحصربه‌فرد و درخشان به نام تیلی با بازی بریانا میدلتون (Briana Middleton) را هم اضافه کرده‌ایم، بسیار هیجان‌زده هستیم. لیزل تامی (Liesl Tommy)، کارگردان ما، به همراه مجریان پروژه یعنی آدام هوروویتس (Adam Horowitz) و ادی کیتسیس (Eddie Kitsis) در حال برنامه‌ریزی هستند تا کارهای غیرقابل باور و بلندپروازانه‌ای با این مجموعه انجام بدهند. منظور من کار‌هایی است که واقعا مخاطبان نمی‌توانند انتظار آن را داشته باشند. من به شخصه خیلی نسبت به این سریال هیجان دارم. فکر می‌کنم این سریال قرار است بسیار خاص باشد.

علاوه بر ایوانز و گد، آهنگساز کمپانی دیزنی یعنی آلن منکن (Alan Menken) برای ساخت این سریال بازمی‌گردند. گزارش شده است (البته نه تایید رسمی) که نام این سریال Little Town «شهر کوچک» خواهد بود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.