جیم کری تبهکار فیلم Sonic the Hedgehog

4 July 2018 - 21:11

به گزارش سایت خبری ددلاین، فیلم Sonic the Hedgehog تبهکار خود را پیدا کرده؛ جیم کری نقش Robotnik را در این فیلم بازی خواهد کرد‌. کری به بازیگران این فیلم لایو-اکشن انیمیشنی می‌پیوندد که تیکا سامپتر (Tika Sumpter) و جیمز مارسدن (James Marsden) از جمله نقش‌آفرینان آن هستند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شخصیت Robotnik ملقب به دکتر اگمن، دهه‌های متوالی ضد قهرمان اول فرنچایز Sonic بوده و اولین بار در بازی اول این مجموعه دیده شد.

فیلم Sonic the Hedgehog، برگرفته از بازی‌های محبوبی است و تلاش سونیک برای مبارزه با دکتر روبوتنیک اهریمن را نشان می‌دهد که به دنبال زمردهای سبز Chaos است. این اولین باری است که از این بازی برای ساخت یک فیلم اقتباس می‌شود اما این شخصیت قبلا در فیلم‌های Wreck-It Ralph و Ready Player One بازی کرده است.

نیل اچ موریتز (Neal H. Moritz) از کمپانی اورجینال فیلم این اقتباس را می‌سازد که جف فولر (Jeff Fowler) آن را کارگردانی کرده و تیم میلر تهیه‌کننده اجرایی است. فیلم Sonic the Hedgehog پانزدهم نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

مجموعه Sonic the Hedgehog اولین بار سال ۱۹۹۱ برای SEGA Genesis منتشر شد. از آن زمان به بعد این شخصیت در سال ۲۰۱۶ وارد World Video Game Hall of Fame در موزه ملی استرانگ بازی در روچستر، نیویورک شد.‌ اخیرا این فرنچایز محبوب دو بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شده: Sonic Mania و Sonic Forces. فروش کل این مجموعه با احتساب فروش بسته‌بندی شده و دانلود دیجیتالی، بیش از ۳۶۰ میلیون نسخه بوده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.