انتشار تصاویری از سری جدید Doctor Who

19 July 2018 - 19:00

شبکه تلویزیونی BBC در حساب توییتری خود تصاویری از مجموعه آینده‌ی Doctor Who (دکتر هو) به اشتراک گذاشته است که دکتر را در کنار همراهان جدیدش نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید. با سینماگیمفا همراه باشید:

این سریال که برای عرضه در پاییز ۲۰۱۸ آماده می‌شود، یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن انتخاب یک زن برای نخستین بار برای ایفای نقش دکتر است؛ این شخصیت را بازیگر توانمند بریتانیایی، جودی ویتاکر (Jodie Whittaker)، بازی می‌کند.

ویتاکر همراه با بردلی والش (Bradley Walsh)، توسین کول (Tosin Cole) و مندیپ گیل (Mandip Gill) بازیگران جدیدی هستند که کاراکترهای سریال را بازی می‌کنند. همچنین بازیگر و خواننده، شارون دی کلارک (Sharon D Clarke) نیز قرار است از شخصیت‌های سریال باشد و به عنوان «نقشی که به سریال برمی‌گردد» توصیف شده است. کریس چیبنال (Chris Chibnall) به عنوان سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی و همچنین کارگردان پروژه انتخاب شده است و قرار بر این است که این سریال در ۱۰ اپیزود ۵۰ دقیقه‌ای در پاییز ۲۰۱۸ عرضه شود. همچنین استیون موفات (Steven Moffat) پس از سال‌ها همکاری با Doctor Who (دکتر هو) از این سریال کناره گرفت.

Doctor Who (دکتر هو) که از سال ۲۰۰۵ پخش آن توسط شبکه BBC صورت گرفته است داستان دکتری را روایت می‌کند که با ماشین زمان خود در زمان و فضا سفر می‌کند و با شیاطین تمدن‌ها می‌جنگد. نخستین خالق این سریال سیدنی نیومن (Sydney Newman) بود و تهیه‌کنندگان اجرایی آن عبارتند بودند از: راسل تی. دیویس (Russell T. Davies)، جولی گاردنر (Julie Gardner)، فیل کولینسون (Phil Collinson)، پریس ونگر (Piers Wenger)، بث ویلیس (Beth Willis)، برایان مینچین (Brian Minchin)، کارولین اسکینر (Caroline Skinner)، مال یانگ (Mal Young) و استیون موفات.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • محمد زمانی says:

    به شدت منتظرم. نبود موفات قطعاً نگران کننده‌ست اما باید ببینیم دستپخت شورانر جدید سریال چیه.