نیکولاس کیج و کلسی گرامر در فیلم Grand Isle با یکدیگر همبازی خواهند شد

1 November 2018 - 00:00

نیکولاس کیج (Nicholas Cage) و کلسی گرامر (Kelsey Grammer) برای اولین بار در تریلر Grand Isle در کنار هم بازی خواهند کرد. این فیلم توسط اپراتور لانگ-استندینگِ کلینت ایستوود (Clint Eastwood)، استفن اس. کمپانلی (Stephen S. Campanelli) که در خلق آثار درخشانی همچون Million Dollar Baby (دختر میلیون دلاری)، Mystic River (رودخانه مرموز) و A Star is Born (ستاره‌ای متولد شده است) از بردلی کوپر (Bradley Cooper)، نقش داشته؛ کارگردانی خواهد شد. لطفا در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی جهانی وی ام آی (VMI) توزیع و فروش جهانی فیلم را در دست خواهد داشت، این پروژه را در AFM به خریداران معرفی و عرضه خواهد کرد‌. از دیگر بازیگران حاضر در این پروژه می‌توان از کادی استریک‌لند (KaDee Strickland) و لوک بنوارد (Luke Benward) نام برد.

نیکولاس کیج در این فیلم در نقش یک کهنه سرباز آدم‌کشِ خونسرد ظاهر می‌شود که به همراه همسر اغواگرش (با بازی استریک‌لند) در جزیره‌ای آرام در لوئیزیانا زندگی می‌کند. او مجبور به استخدام یک دستیار (با بازی بنوارد) می‌شود تا زندگی‌اش را از حصار نابودی که دور آن قرار گرفته است و آن را تهدید می‌کند، نجات دهد. در ادامه این مسیر شاهد آن هستیم که پای یک کارگاه (با بازی گرامر) برای انجام تحقیقات پلیس نیز به زندگی او وارد می‌شود.

تهیه کنندگان فیلم عبارتند از راجا کالینز (Raja Collins)، جف رایس (Jeff Rice) و جیک سیل (Jake Seal). تهیه‌ کنندگان اجرایی این فیلم نیز شامل جاستین بگناد (Justin Begnaud)، مدیر عامل کمپانی فیلم کیز؛ ایور ویلیام جلاه (Iver William Jallah) و رئیس جهانی وی ام آی؛ آندره رلیس (Andre Relis) می‌شود.

یک نسخه از این داستان اولین بار در اخبار ماه اکتبر خبرگزاری هالیوود ریپورتر منتشر شد.

منبع : Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.