صحبت‌های اسکار آیزاک درباره تولید فیلم Star Wars 9

22 November 2018 - 23:00

چند سال پیش، وقتی فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان نیرو برمی‌خیزد» در حال تولید بود – اولین فیلم جنگ ستارگان جدید طی یک دهه و اولین فیلم این فرنچایز که بدون حضور جورج لوکاس (George Lucas) ساخته شد – همه چیز مخفیانه و کاملا جدی بود. با توجه به عظمت این فرنچایز، سخت‌کوشی خاصی در تولید آن فیلم وجود داشت، و وقتی فیلم از نظر مخاطبان هم با استقبال خوبی مواجه شد، تیم سازنده نفس راحتی کشیدند. حالا که فیلمبرداری آخرین فیلم این سه‌گانه‌ی جدید در حال انجام است، شرایط در محل فیلمبرداری کاملا با گذشته متفاوت است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسکار آیزاک (Oscar Isaac) درباره محیط تولید فیلم Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان ۹» گفته:

در مقایسه با دو فیلم اول، محیط تولید این فیلم آزادانه‎تر است و روش فیلمبرداری کاملا متفاوت است… ما از برگشتن جی جی آبرامز (J.J. Abrams) خیلی خوشحالیم، چون در کنار او راحت‌تر کار می‌کنیم. انگار همه به پختگی خاصی رسیده‌اند. الان هیچ‌کدام از عوامل بیش‌ازحد کار را جدی نمی‌گیرند، اما به همه خوش می‌گذرد. به نظرم این انرژی درنهایت منجر به تولید یک فیلم عالی خواهد شد.

اما نکته مهمی درباره‌ی جنگ ستارگان ۹ وجود دارد که کاملا جدی است، و آن شخصیت لیا است. متاسفانه کری فیشر (Carrie Fisher) بازیگر این نقش قبل از اینکه بتواند کارش را در این سه‌گانه به اتمام برساند از دنیا رفت، اما آبرامز، کارگردان فیلم گفته قرار است این شخصیت با استفاده از صحنه‌های استفاده نشده در فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد در این فیلم حضور داشته باشد. آیزاک درباره غیبت فیشر هم گفته است:

داستان با غیبت او کنار می‌آید، خیلی سخت است که سرصحنه درباره شخصیت لیا حرف بزنیم و کری دیگر بین ما نباشد. این قضیه خیلی دردناک است… دلیل آن هم این است که کری فیشر این شخصیت را خیلی عالی بازی کرده بود.

خیلی جالب است ببینیم تیم سازنده چطور با غیبت فیشر کنار می‌آیند، و قطعا اوایل سال ۲۰۱۹ که تریلر این فیلم منتشر شود، نیم‌نگاهی به این مسئله خواهیم داشت. جنگ ستارگان ۹ در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.