صحبت‌های دنی دویتو درباره‌ی همکاری دوباره‌اش با تیم برتون در فیلم Dumbo

31 January 2019 - 10:30

تیم برتون (Tim Burton) کارگردان فیلم Dumbo «دامبو» در فیلم جدیدش به کسی به عنوان رهبر گروه نیاز داشت. فقط یک نفر یعنی دنی دویتو (Danny DeVito) می‌توانست نقش مکس مدیچی، رهبر سیرک ناموفق را بازی کند، کسی که چیزهای زیادی درباره‌ی سیرک‌های تیم برتون می‌داند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دنی دویتو در مصاحبه‌ای در این باره گفته است:

این تکمیل یک سه‌گانه‌ی سیرکی است. وقتی تیم با من تماس گرفت، او هم دقیقا همین را گفت. ما باید سه‌گانه‌ی سیرکی خود را تکمیل کنیم. و من به شدت هیجان‌زده بودم چون طرفدار سرسخت Dumbo و عاشق تیم هستم و برای بودن در فیلمی که او بسازد هرکاری می‌کنم… نمی‌دانم چرا همیشه در فیلم‌های سیرکی خودش از من استفاده می‌کند.

دویتو و برتون در چهار فیلم با هم همکاری داشته‌اند که شامل Batman Returns «بازگشت بتمن» در سال ۱۹۹۲، Mars Attacks «مریخ حمله می‌کند» در سال ۱۹۹۶، Big Fish «ماهی بزرگ» در سال ۲۰۰۳ و Dumbo «دامبو» در سال ۲۰۱۹ هستند، که دویتو در سه‌تای آن‌ها نقشی مربوط به سیرک داشته است. این دو طی دوران حرفه‌ای خود از یکدیگر جدا شده‌اند، اما دوباره کنار هم برگشته‌اند. برتون رو به تکنیک استاپ موشن آورد و همچنین فیلم پرفروش Alice in Wonderland «آلیس در سرزمین عجایب» را ساخت، در حالی که دویتو به تلویزیون برگشت و در بیش از ۱۴۰ اپیزود سریال It’s Always Sunny in Philadelphia «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» حضور پیدا کرد. حالا ۲۷ سال پس از اولین همکاری این دو، دویتو می‌گوید برتون اصلا تغییر نکرده است. او در این باره گفته است:

وقتی به این فکر می‌کنم که چقدر به تیم اهمیت می‌دهم احساساتی می‌شوم. او همیشه سرزنده، هنرمند، متفکر و خوش ذوق است… حتی زمان ساخت فیلم Batman اولین ملاقاتمان خیلی عالی بود… همیشه همینطور است. دوستی ما از آن نوع رفاقت‌هاست که مدت زیادی یکدیگر را نمی‌بینیم و بعد ناگهان دوباره با هم همکاری می‌کنیم.

شخص دیگری که در این تجدید دیدار حضور دارد مایکل کیتون (Michael Keaton) است، که دویتو می‌گوید در این فیلم نقش منفی را بازی می‌کند. او درباره‌ی کیتون هم گفته است:

خیلی جالب است که مایکل هم در این فیلم با ما همکاری می‌کند، چون ما قبلا هم در فیلم‌هایی با هم همبازی بوده‌ایم، اما آخرین فیلمی که من و مایکل و تیم در آن همکاری داشتیم Batman Returns بود که من در آنجا نقش منفی را بازی می‌کردم. من آنجا نقش پنگوئن را بازی کردم و مایکل نقش بتمن را بازی کرد. در آن فیلم او آدم خوب داستان بود. در این فیلم من آدم خوب داستان هستم. پس من از این نظر پیشرفت کرده‌ام.

فیلم Dumbo با بازی دویتو و به کارگردانی برتون در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.