تریلر جدید Rocketman: ابعاد جدیدی از زندگی حرفه‌ای جان التون را به تماشا بنشینید

21 February 2019 - 22:00

دومین تریلر فیلم زندگی‌نامه موزیکال التون جان با بازی تارون اگرتون (Taron Egerton) به نام Rocketman از راه رسید. تارون اگرتون در این فیلم پارامونت پیکچرز ایفای نقش می‌کند که درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای جان را دنبال می‌کند، و روزهای اول حضورش در آکادمی سلطنتی موزیک و همکاری با برنی توپین (Bernie Taupin) را نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

دومین تریلر این فیلم اگرتون را در نقش یک خواننده نشان می‌دهد و گریزی بر حوادث این زندگی‌نامه دارد. صحنه آغازین تریلر، جان را در حالی که پشت پیانو نشسته، و آهنگ Your Song را می‌زند، نشان می‌دهد درحالیکه خانواده‌اش نگاهش می‌کنند. این آهنگ در پس زمینه تریلر پخش می‌شود، درحالیکه موسیقی‌دان آفریقایی-آمریکایی به جان می‌گوید: باید اونی که بودی رو بکشی تا اونی بشی که میخوای.

آهنگ Benny and the Jets ساندتراک صحنه‌های بعدی است که جان را کاملا متحول شده نشان می‌دهد از تغییر اسم گرفته تا لباس و اجرا در استودیو و نمایان شدن در قالب یک مرد جذاب می‌گوید: خودت رو با مواد خفه نکن.

با تغییر آهنگ به Tiny Dancer، تریلر روی عناصر بسیار دشوار سفر موزیکال جان تمرکز می‌کند. جان دچار تردید و سردرگمی و مواد شده در حالیکه رابطه‌اش با توپین (جیمی بل)، مادرش (بریس دالاس هاوارد) و مدیر سابقش جان رید (ریچارد مدن) پیچیده می‌شود.

جان درحالیکه کلیپ‌های اگرتون لباس فوق‌العاده‌ای پوشیده، در صحنه‌های رقص می‌گوید: شاید از عادی بودن خسته شدم.

این تریلر با نگاهی کوتاه بر واکنش فیلم التون جان، Doger’s Stadium به پایان می‌رسد درحالیکه این خواننده باعث می‌شود جمعیت اسمش را یک صدا بگویند.

فیلم Rocketman به کارگردانی دکستر فلچر (Dexter Fletcher) و نویسندگی لی هال (Lee Hall)، ۳۱ مه راهی سینماها می‌شود.


منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.