همکاری کمیل نانجیانی و آدام مک‌کی در فیلم کمدی جاسوسی No Glory

28 February 2019 - 15:30

کمپانی والپاریزو پیکچرز اعلام کرد کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) بازیگر نامزد جایزه اسکار قرار است در فیلم اکشن کمدی جاسوسی No Glory که سم بین (Sam Bain) آن را از روی دست‌نوشته‌ای به همین نام اقتباس کرده بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

No Glory براساس دست‌نوشته‌ای به قلم اسکات شپرد (Scott Shephard) مامور امنیت ملی درباره‌ی دوران حضورش به عنوان مامور ساخته می‌شود. دیوید کاریکو (David Carrico)، آدام پلسن (Adam Paulsen)، آدام مک‌کی (Adam McKay)، کریس هنچی (Chris Henchy) و ویل فرل (Will Ferrell) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. مک‌کی نویسنده/کارگردان و تهیه کننده‌ی برنده جایزه اسکار و نانجیانی بر این پروژه نظارت دارند. مک‌کی در این باره گفته است:

خیلی مشتاقم هرچه زودتر این داستان واقعی را به نمایش درآورم. با همکاری کمیل قطعا این پروژه‌ای خاص خواهد بود.

دیوید کاریکو رئیس کمپانی والپاریزو هم اضافه کرد:

این داستان از آن داستان‌هایی است که کمپانی ما برای نمایش آن‌ها ساخته شده، داستان‌هایی که از نظر تجاری موفق هستند بدون اینکه زیبایی هنری خود را از دست بدهند. ما بهترین شرکا یعنی آدام و کمیل را برای ساخت این پروژه پیدا کرده‌ایم.

مک‌کی نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم Vice «معاون» با بازی کریستین بیل (Christian Bale) و ایمی آدامز (Amy Adams) را برعهده داشت که نامزد ۸ جایزه اسکار از جمله بهترین کارگردان، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه اریجینال شد. او همچنین نویسنده و کارگردان فیلم The Big Short «رکود بزرگ» بود که نامزد ۵ جایزه اسکار شد و جوایز اسکار، بفتا و انجمن نویسندگان را برای فیلمنامه اقتباسی برنده شد.

مک‌کی یکی از اعضای اصلی کمپانی گری سانچز پروداکشنز است که با پارامونت قراردادی دارد. سم بین نویسندگی فیلم Corporate Animals با بازی دمی مور (Demi Moore) و اد هلمز (Ed Helms) را برعهده داشته که در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. کمدی بعدی او The Stand-In با بازی درو بریمور (Drew Barrymore) و مایکل زیگان (Michael Zegen) هم‌اکنون در حال تولید است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.