کمیل نانجیانی ستاره فیلم اقتباسی The Doubtful Guest خواهد بود

1 May 2021 - 13:46
The Doubtful Guest

کمیل نانجیانی قرار است در فیلم اقتباسی، از کتاب مصور و کوتاه «مهمان مشکوک» نقش‌آفرینی کرده و اندی موسکیتی نیز وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد.

این فیلم اقتباسی براساس کتاب مصور و کوتاهی با عنوان The Doubtful Guest که توسط نویسنده و تصویرگر معروف آمریکایی با نام ادوارد گوری (Edward Gorey) به تصویر کشیده شده، ساخته خواهد شد. براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر، کمپانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) با عنوان Amblin Partners در طی مزایده‌ای موفق شده چندین رقیب خود را شکست دهد و حق اقتباس این کتاب را از آن خود کند.

اندی موسکیتی (Andy Muschietti) و همسرش با نام باربارا موسکیتی (Barbara Muschietti) وظیفه تولید این فیلم را به همراه دانی برنفلد (Dani Bernfeld) بر عهده خواهند داشت، در حالی که کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) و همسرش با نام امیلی وی. گوردون (Emily V. Gordon) نیز، به همراه اریک دی. شرمن (Eric D. Sherman) و آر. اندرو بوز (R. Andrew Boose) تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

مدیران اجرایی کمپانی Amblin Partners با نام‌های جب برودی (Jeb Brody) و جان بودرویتس (John Buderwitz) نیز وظیفه نظارت بر تولید این پروژه را برای این کمپانی بر عهده خواهند داشت. فیلم‌نامه این فیلم اقتباسی را کمیل نانجیانی و همسرش یعنی امیلی وی. گوردون، با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند.

کتاب The Doubtful Guest برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ منتشر شده است. این کتاب ۱۴ صفحه‌ای، داستانش با از راه رسیدن یک ‌باره موجودی پنگوئن مانند و عجیب و غریب به کاخ یک خانواده اشرافی آغاز می‌شود. سپس این خانواده برای همزیستی با این موجود موذی که به نظر می‌رسد هیچ علاقه‌ای به ترک کردن این کاخ ندارد، تقلای بسیاری می‌کنند.

نویسنده این کتاب یعنی ادوارد گوری در ابتدا قصد داشته که این کتاب را برای کودکان منتشر کند ولی ناشر این نویسنده یعنی Doubleday، درخواست او را رد کردند، چرا که داستان این کتاب بیشتر سورئال و به نوعی عجیب و غریب و ترسناک به نظر می‌رسد.

اندی موسکیتی در کارنامه‌اش، وظیفه کارگردانی قسمت اول و دوم سری فیلم‌های ترسناک بسیار موفق کمپانی New Line با عنوان It را بر عهده داشته است. او در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فیلم کمیک بوکی و مورد انتظار کمپانی DC با عنوان The Flash است. همسر او یعنی باربارا موسکیتی نیز یکی از تولید‌کنندگان این فیلم ابرقهرمانی می‌باشد. از کارهای آینده این کارگردان و همسرش نیز می‌توان به فیلم The Electric State و توسعه فیلمی از مجموعه مانگای ژاپنی با نام Attack on Titan اشاره کرد.

کمیل نانجیانی نیز اخیراً در فیلم‌های اکشن و کمدی با نام‌های The Lovebirds و Stuber دیده شده و از کارهای آینده‌ این بازیگر نیز می‌توان به فیلم The Eternals مارول که توسط کارگردان برنده جایزه اسکار با نام کلویی ژائو (Chloé Zhao) کارگردانی شده، اشاره کرد. کمپانی دیزنی قرار است فیلم The Eternals را در تاریخ ۵ نوامبر امسال (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش بگذارد. همچنین این بازیگر قرار است در سریال مورد انتظار شبکه اینترنتی دیزنی پلاس با عنوان Obi-Wan Kenobi نیز به ایفای نقش بپردازد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.