تصاویر جدیدی از فیلم برداری The Flash منتشر شد

21 June 2021 - 09:40
فیلم The Flash

تصاویر جدیدی از صحنه فیلم‌برداری فیلم The Flash به کارگردانی اندی موسکیتی منتشر شده است که لباس کامل کاراکتر Supergirl را نشان می‌دهد.

فیلم The Flash به کارگردانی اندی موسکیتی (Andy Muschietti) در حال حاضر در مرحله فیلم‌برداری در شهر نیویورک می‌باشد و تصاویری که توسط طرفداران از صحنه‌ها گرفته شده است، این موضوع را ثابت می‌کند. با توجه به ویدیویی که دیروز به بیرون درز پیدا کرد، حالا تصویر واضح‌تری از ساشا کاله (Sasha Calle) در فیلم مستقلش داریم.

مجموعه تصاویر جدید، کاله را با موی کوتاه و لباسش با تمام جزئیاتی که در حساب اینستاگرام موسکیتی به اشتراک گذاشته شد، نشان می‌دهد. موهای کوتاه او به خاطر تصویری که در ماه می از خود منتشر کرد زیاد تعجب‌آور نیست. با توجه به مدل مو و لباس جدید او، تعجب‌آور نخواهد بود اگر او نقش لارا لین کنت یا همان Supergirl را که در مجموعه کمیک Injustice: Gods Among Us معرفی شد بازی کند. اگرچه او قبل از این که به دنیا بیاید توسط جوکر کشته شد، ولی پدر او یعنی کلارک ادعای او مبنی بر وجود Supergirl را پذیرفت و او را تبدیل به سفیر لیگ عدالت کرد. با توجه به این واقعیت که این فیلم قرار است تا حد زیادی از مجموعه Flashpoint اقتباس شود، می‌توانیم شاهد تحقق این رویا در DCEU باشیم.

کاله تنها ستاره‌ای نبود که در مجموعه فلش مشاهده شد، ازرا میلر (Ezra Miller) و کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons) نیز در تصاویر دیده می‌شوند که به ترتیب در نقش‌های بری آلن و آیریس وست بازی می‌کنند. میلر با کت و شلوار خاکستری دیده می‌شود، در حالی که کلمونز یک لباس بژ بر تن دارد. فیلم The Flash در واقع اولین حضور کلمونز در جهان DC خواهد بود.

فیلم The Flash راه سختی برای ساخته شدن داشت. موسکیتی چهارمین کارگردانی است که این پروژه را بر عهده می‌گیرد. سه کارگردان پیشین ست گراهام-اسمیت (Seth Grahame-Smith)، ریک فامویوا (Rick Famuyiwa) و ترکیب دو تایی جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) و جاناتان گلدستین (Jonathan Goldstein) بوده‌اند. بسیاری معتقد بودند که این فیلم در نهایت منتفی خواهد شد، اما اکنون به لطف کارگردان فیلم ترسناک It و نویسنده فیلم‌نامه پروژه Birds of Prey یعنی کریستینا هادسون (Christina Hodson) این آرزو به واقعیت تبدیل می‌شود.

فیلم The Flash با بازی بن افلک (Ben Affleck)، مایکل کیتون (Michael Keaton)، ماریبل وردو (Maribel Verdú) و ران لیوینگستون (Ron Livingston) قرار است ۸ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۷ آبان ۱۴۰۱) اکران شود.

تصاویر منتشر شده از ساشا کاله، ازرا میلر و کیرسی کلمونز را با دنبال کردن لینک‌ها مشاهده نمایید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.