عنوان قسمت سوم Fantastic Beasts مشخص شد / تغییر زمان انتشار

22 September 2021 - 19:55
عنوان قسمت سوم Fantastic Beasts مشخص شد / تغییر زمان انتشار

پخش مجموعه فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز (Fantastic Beasts) که پیش‌درآمدی بر مجموعه محبوب هری پاتر (Harry Potter) محسوب می‌شود، از سال 2016 آغاز شد و با موفقیت زیادی نیز همراه شد.

اکنون نیز، کمپانی برادران وارنر زمان و نام رسمی سومین قسمت این مجموعه را مشخص کرده است. این کمپانی همچنین خلاصه داستان رسمی این فیلم را در کنار تاریخ جدید انتشار آن، اعلام کرد.

قسمت سوم این مجموعه، جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور (Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore) نام خواهد داشت و طبق گفته برادران وارنر، سه ماه زودتر از تاریخ اعلام شده قبلی، اکران جهانی خود را آغاز خواهد کرد.

داستان این فیلم طبق خلاصه داستان رسمی که برادران وارنر به تازگی اعلام کرده است، به شرح زیر است:

آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) می‌داند که جادوگر سیاه؛ گلرت گریندل‌والد (Gellert Grindelwald)، قصد دارد تا دنیای جادوگران را کنترل کند.
دامبلدور که می‌داند نمی‌تواند به تنهایی جلوی گریندل‌والد را بگیرد، به نیوت اسکمندر (Newt Scamander) برای هدایت یک تیم شجاع از جادوگران، ساحره‌ها و یک نانوای دلیر، اعتماد می‌کند.
این تیم باید به یک ماموریت خطرناک رفته که در آن با جانواران قدیمی و جدیدی مواجه خواهند شد و باید با ارتش همراهان گریندل‌والد که روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، مقابله و مبارزه کنند.
اما با توجه به وخامت اوضاع، باید دید که دامبلدور تا چه زمانی می‌تواند شخصا وارد ماجرا نشود؟

در قسمت جدید و به مانند قبل، ادی ردمین (Eddie Redmayne) در نقش نیوت بازی کرده است و جود لا (Jude Law) نیز در نقش پرفسور دامبلدور به هنرنمایی در این فیلم پرداخته است.

همچنین کاترین واترستون (Katherine Waterston)، دن فوگلر (Dan Fogler) و ازرا میلر (Ezra Miller) نیز، از جمله بازیگرانی هستند که بمانند دو قسمت قبلی، در این قسمت نیز حضور خواهند داشت.

اما برخلاف دو قسمت قبلی و به خاطر حواشی زندگی شخصی؛ در این قسمت خبری از جانی دپ (Johnny Depp) نخواهد بود و مس میکلسن (Mads Mikkelsen) در این قسمت در نقش گلرت گریندل‌والد به ایفای نقش پرداخته است.

دیوید ییتس (David Yates) نیز همچون دو قسمت قبلی که به ترتیب 814 و 654 میلیون دلار در گیشه فروش داشتند، وظیفه کارگردانی این قسمت را عهده‌دار بوده است.

لازم به ذکر است که فیلم جانوران شگفت‌انگیز: اسرار دامبلدور، از تاریخ 15 آوریل 2022 (26 فروردین 1401)، اکران خواهد شد. پیشتر، این فیلم قرار بود تا در تاریخ 15 ژوئیه 2022 (24 تیر 1401) منتشر شود.

منبع: کمپانی برادران وارنر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.