تریلر و پوستر فیلم Riders of Justice منتشر شد

18 April 2021 - 14:25
Riders of Justice

اولین تریلر از فیلم درام و کمدی سیاه دانمارکی با عنوان «سواران عدالت» و با نقش‌آفرینی مس میکلسن منتشر شد.

مس میکلسن (Mads Mikkelsen) در این فیلم در نقش پدر و همسری با نام مارکوس هانسن که به دنبال برقراری عدالت برای همسر کشته شده‌اش است، ظاهر خواهد شد. فیلم Riders of Justice قرار است در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در سینماها و در تاریخ ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) نیز به صورت اینترنتی به نمایش گذاشته شود.

در اولین تریلر به نمایش درآمده از این فیلم می‌توان کاراکتر مارکوس را پس از اعزام شدنش برای خدمت در ارتش مشاهده کرد که در حال بازگشت به خانه خود می‌باشد تا از دختر نوجوانش با نام ماتیلدا مراقبت کرده چرا که همسر او به‌تازگی، ظاهراً در سانحه غم‌انگیز تصادف قطاری، جان خود را از دست داده است.

سپس مردی با نام اوتو به او می‌گوید که این تصادف اتفاقی نبود و حاصل یک سری از وقایع پیش‌بینی شده‌ای است تا به عنوان پوششی برای ترور یکی از مسافران حاضر در این قطار استفاده شود. نقش کاراکتر اوتو را در این فیلم بازیگر دانمارکی با نام نیکولای لی کاس (Nikolaj Lie Kaas) ایفا کرده است. کاراکتر اوتو در حین اتفاق افتادن این ماجراها در قطار حضور داشته و مستقیماً شاهد اتفاقات وحشتناک رخ داده در آن بوده است.

سپس کاراکتر مارکوس هانسن وارد دنیایی از خشونت می‌شود تا با استفاده از آموز‌ش‌های نظامی‌اش‌ در ارتش، به دنبال کسانی که مسئول این واقعه و کشته شدن همسرش هستند بگردد و انتقام او را بگیرد. در این حین نیز، او باید راهی را پیدا کند تا با دختر نوجوان خود که به صورت هم‌زمان در حال تجربه کردن غم از دست دادن مادرش و احساس جدایی که نسبت به پدرش دارد است، ارتباط برقرار کند. نقش دختر نوجوان کاراکتر مارکوس هانسن را در این فیلم بازیگر دانمارکی با نام آندره هیک گادبرگ (Andrea Heick Gadeberg) ایفا کرده است.

وظیفه کارگردانی فیلم Riders of Justice را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس دانمارکی با نام آندرس توماس ینسن (Anders Thomas Jensen) بر عهده داشته است. او علاوه بر کارگردانی این فیلم، کار نوشتن فیلم‌نامه این پروژه را نیز خودش انجام داده است. مس میکلسن پیش از این نیز با این کارگردان، در ساخت فیلم کمدی و دانمارکی کمپانی دیزنی با عنوان Men & Chicken در سال ۲۰۱۵ همکاری کرده است.

برای علاقه‌مندان به فیلم‌های طنز با لحنی تاریک و عجیب و غریب، فیلم Riders of Justice قطعاً تجربه لذت بخشی برای آن‌ها خواهد بود چرا که با همکاری دوباره آندرس توماس ینسن و مس میکلسن در ساخت این پروژه، این فیلم پتانسیل بسیار بالایی را در خود دارد. در این فیلم می‌توان به ‌طور مدام، لحظات طنز به کار رفته‌ی بسیار مناسبی را بدون این‌که احساس شود این لحظات اضافه هستند و در حین داستان جدی آن، مشاهده کرد.

از کارهای اخیر مس میکلسن می‌توان به نقش‌آفرینی این بازیگر در فیلم کمدی و درام Another Round اشاره کرد. این فیلم موفق شده است نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم بین‌المللی و بهترین کارگردانی شود. وظیفه کارگردانی این فیلم را کارگردان دانمارکی با نام توماس وینتربرگ (Thomas Vinterberg) بر عهده داشته است.

همچنین اخیراً نیز اعلام شده که این بازیگر برای بازی در فیلم جدید Indiana Jones در کنار هریسون فورد (Harrison Ford) و فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) انتخاب شده است. وظیفه کارگردانی این فیلم را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام جیمز منگولد (James Mangold) بر عهده خواهد داشت.

همان‌طور که گفته شد فیلم Riders of Justice در تاریخ ۱۴ مه در سینماهای لس‌آنجلس و نیویورک و در تاریخ ۲۱ مه نیز در سینماهای دیگر کشورها و به صورت اینترنتی به نمایش گذاشته خواهد شد.

پوستر جدید منتشر شده از این فیلم را می‌‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Riders of Justice

تریلر منتشر شده از آن را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.