اندی موسکیتی از لباس The Flash رونمایی کرد

15 June 2021 - 09:08
فیلم The Flash

کارگردان فیلم The Flash یعنی اندی موسکیتی اولین تصویر لباس کاراکتر اصلی فیلم خود را در حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

این تصویر جرقه طلایی واقع در وسط لباس این ابرقهرمان را در زمینه‌ای از خطوط قرمز نشان می‌دهد. این لوگو همان لوگویی است که اندی موسکیتی (Andy Muschietti) در ماه آوریل، زمانی که اعلام کرد فیلم‌برداری این پروژه آغاز شده است، به ما نشان داد. موسکیتی اخیرا یک لوگو از بتمن که به نظر می‌رسد روی آن خون چکیده است و کرسی‌هایی برای آلن و بروس وین را نشان داده بود.

کمپانی DC از سال ۲۰۰۴ با نویسندگان و کارگردانان متفاوتی که به این کمپانی می‌پیوستند و آن را ترک می‌کردند، قصد ساخت فیلم The Flash را داشته است. در حالی که ازرا میلر (Ezra Miller) نقش فلش را در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice، Justice League بازی کرد و نقش مختصری در فیلم Suicide Squad و سریال Arrow داشت، این اولین فیلم مستقل او خواهد بود.

کارگردانی این فیلم توسط موسکیتی انجام می‌شود. او کارگردان فیلم‌هایی همچون Mama، It و It: Chapter Two بوده است. نویسنده فیلم‌نامه این پروژه کریستینا هادسون (Christina Hodson) می‌باشد که پیشتر با پروژه  Birds of Prey با کمپانی DC همکاری داشته است. این فیلم براساس مجموعه کمیک‌های Flashpoint ساخته می‌شود و آلن را در حالی که میان خطوط زمانی متفاوت سفر می‌کند به تصویر می‌کشد. به همین دلیل فیلم The Flash نه تنها بن افلک (Ben Affleck) را در نقش بتمن به تصویر می‌کشد، بلکه شاهد بازگشت مایکل کیتون (Michael Keaton) به عنوان اولین بتمن از زمان فیلم Batman Returns در سال ۱۹۹۲ نیز خواهد بود. این فیلم همچنین شاهد حضور ساشا کاله (Sasha Calle) در نقش Supergirl، کیرسی کلمونز (Kiersey Clemons)، ماریبل وردو (Maribel Verdú) و ران لیوینگستون (Ron Livingston) می‌باشد. لیوینگستون جایگزین پدر آلن، بیلی کروداپ (Billy Crudup)، در DCEU «جهان قهرمانی DC» خواهد بود.

اخیرا DCEU در حال به‌روزرسانی فیلم‌های پیش روی خود می‌باشد. به تازگی جیمز وان (James Wan) از عنوان دنباله Aquaman به نام Aquaman and the Lost Kingdom رونمایی کرد و دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) نیز تصویر مختصری از لباس کاراکتر شزم با بازی زکری لی‌وای (Zachary Levi’) در فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر کرد. با وجود این سه فیلم DCEU که برای انتشار در سال آینده زمان‌بندی شده‌اند، به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۲۲ شاهد تعداد بیشتری از فیلم‌ها در این جهان خواهیم بود.

فیلم The Flash سرانجام قرار است ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود. تصویری که موسکیتی از لباس فلش منتشر کرد را می‌توانید در قسمت زیر مشاهده نمایید.

فیلم The Flash

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.