اندی موسکیتی از لباس Supergirl در فیلم The Flash رونمایی کرد

19 June 2021 - 08:57
فیلم The Flash

کارگردان فیلم The Flash یعنی اندی موسکیتی تصویر اجمالی دیگری از این فیلم بسیار مورد انتظار پست کرد و این بار محتوای تصویر، لباس Supergirl می‌باشد.

ساشا کاله (Sasha Calle) قرار است نقش دخترعموی سوپرمن را در این فیلم که اقتباسی از مجموعه کمیک Flashpoint است، بازی کند.

اندی موسکیتی (Andy Muschietti) تصویری منحصربه‌فرد (و البته مشابه تصویر قبلی) از لباس سوپرگرل در اینستاگرام خود منتشر کرد که فقط قسمت بالایی لباس این ابرقهرمان را نشان می‌دهد. شباهت آن با لباس هنری کویل (Henry Cavill) که نمادی از امید در زبان کریپتون می‌باشد که در فیلم Man of Steel به تصویر کشیده شد. با این حال یک بخش قرمز بزرگ لباس این ابرقهرمان را از خویشاوند محبوب خود متمایز می‌کند. در حالی که عدم حضور کویل در DCEU نامشخص است، به نظر می‌رسد کاله به نماد چراغ امید در فیلم The Flash تبدیل شود به طوری که برادران وارنر در حال مقدمه‌سازی برای ساخت یک فیلم مستقل برای Supergirl برای اکران در سینماها هستند.

موسکیتی کارگردانی این پروژه را براساس فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی کریستینا هادسون (Christina Hodson)، که نویسنده فیلم‌نامه Birds of Prey و فیلم Batgirl نیز می‌باشد، برعهده دارد. فیلم The Flash تا حد زیادی از مجموعه کمیک Flashpoint الهام خواهد گرفت و بری آلن را در حالی که به گذشته بازگشته و خطوط زمانی جدیدی را به وجود می‌آورد به تصویر می‌کشد. بن افلک (Ben Affleck) نقش بتمن را در این فیلم بازی خواهد کرد. این فیلم همچنین شاهد بازگشت مایکل کیتون (Michael Keaton) به عنوان شوالیه تاریکی از زمان فیلم Batman Returns در سال ۱۹۹۲ خواهد بود. کریسی کلمونز (Kiersey Clemons) در نقش آیریس وست، ماریبل وردو (Maribel Verdú) در نقش نورا آلن و ران لیوینگستون (Ron Livingston) در نقش هنری آلن ایفای نقش خواهند کرد. رودی مانکوزو (Rudy Mancuso)، بازیگر فعال در شبکه‌های اجتماعی، و سائورس-مانیکا جکسون (Saoirse-Monica Jackson) در نقش‌های نامشخصی به این پروژه پیوسته‌اند.

پس از سال‌ها آشفتگی در روند ساخت و انتظار طرفداران، سرانجام فیلم The Flash قرار است در ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) منتشر شود.

تصویر منتشر شده را با دنبال کردن این لینک مشاهده نمایید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.