اولین تصویر از کاراکتر کلی اولسن در نقش گاردین در سریال Supergirl منتشر شد

9 May 2021 - 13:05
Supergirl

شبکه The CW، از اولین تصویر کاراکتر کلی اولسن در نقش قهرمانی با نام گاردین در فصل جدید سریال «سوپرگرل» رو‌نمایی کرده است.

با وجود این‌که در حال حاضر سریال Supergirl در اواسط فصل ششم و پایانی خود به سر می‌برد ولی هنوز هم بسیاری از خطوط داستانی این سریال، نیمه‌تمام مانده است. به عنوان مثال، چگونه دوستان و خانواده سوپرگرل (کارا زور-ال) قرار است او را از فانتوم زون (Phantom Zone) نجات دهند؟ اکنون که لنا لوتر عضو رسمی از تیم سوپرگرل شده چه اتفاقی برای او خواهد افتاد؟ و کاراکتر لکس لوتر که همیشه به نظر می‌رسد در پشت پرده اتفاقات این سریال حضور دارد، چه نقشه‌ای برای سوپرگرل کشیده است؟

در اوایل فصل ششم و پایانی این سریال مشخص شده بود که کاراکتر کلی اولسن (خواهر جیمز اولسن)، قرار است در این فصل، تبدیل به نسخه جدیدی از قهرمانی با نام گاردین شود و اکنون شبکه The CW تصویری را از او، در لباس این قهرمان منتشر کرده است.

در فصل ششم این سریال، ملیسا بنویست (Melissa Benoist) در نقش سوپرگرل، کتی مک‌گراث (Katie McGrath) در نقش لنا لوتر، جان کرایر (Jon Cryer) در نقش لکس لوتر، آزی تسفای (Azie Tesfai) در نقش کلی اولسن و کایلر لی (Chyler Leigh) در نقش الکس دنورز نقش‌آفرینی کرده‌اند.

کاراکتر کلی اولسن قرار است در فصل ششم این سریال تبدیل به نسخه جدیدی از کاراکتر گاردین شود. پیش از این نیز، برادر این کاراکتر با نام جیمز اولسن در نقش این قهرمان در این سریال ظاهر شده بود و اکنون خواهر این کاراکتر با نام کلی اولسن قرار است در نیمه دوم فصل ششم این سریال با ظاهری کاملاً جدید در این نقش حاضر شود. مدتی پیش نیز، مدیران فصل ششم این سریال با نام‌های جسیکا کوئلر (Jessica Queller) و رابرت روونر (Robert Rovner) در طی مصاحبه‌ای صحت این خبر را تائید کرده‌اند.

خط داستانی مربوط به کاراکتر کلی اولسن و تبدیل شدن او به نسخه جدیدی از گاردین قرار است در قسمت دوازدهم از فصل ششم این سریال با عنوان Blind Spots به ثمر برسد. فیلم‌نامه این قسمت با همکاری آزی تسفای به قلم درآمده و ج. هولتام (J. Holtham) نیز به عنوان یکی از تولید‌کنندگان این قسمت در ساخت آن نقش داشته است.

وظیفه کارگردانی این قسمت را نیز یکی از بازیگران سریال Arrow با نام دیوید رمزی (David Ramsey) بر عهده داشته و علاوه بر این، او قرار است بار دیگر در نقش کاراکتر جان دیگل به عنوان بازیگر میهمان در این قسمت حضور داشته باشد. قسمت دوازدهم سریال سوپرگرل برای پخش در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰) در شبکه The CW برنامه‌ریزی شده است.

آخرین قسمت از نیمه ابتدایی فصل ششم سریال Supergirl نیز قرار است در تاریخ ۱۱ مه (۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در شبکه The CW به نمایش گذاشته شود. اولین قسمت از نیمه پایانی فصل ششم این سریال نیز در تاریخ ۲۴ اوت امسال (۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

تصویر منتشر شده از کاراکتر کلی اولسن در نقش گاردین را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Supergirl

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.