جردن فیشر در نقش بارت آلن به سریال The Flash پیوست

31 March 2021 - 20:56
جردن فیشر

بازیگر تازه‌کار یعنی جردن فیشر در نقش بارت آلن (نوه بری) به سریال The Flash با بازی گرنت گاستین و کندیس پتن پیوست.

طبق گزارش خبرگزاری Variety: سریال The Flash از شبکه The CW با افزودن جردن فیشر (Jordan Fisher) به فصل هفتمش در نقش بارت آلن معروف به Impulse، به دنبال افزایش اسپیدسترهایش می‌باشد. این کاراکتر در قسمت ۱۷ این فصل، قسمت صد و پنجاهم این سریال، برای اولین بار ظاهر می‌شود.

در کمیک‌ها، این کاراکتر نقش نوه بری آلن از قرن سی‌ام را بازی می‌کند، اما فیشر به جای آن نقش پسر اسکارلت که اسپیدستر می‌باشد را بازی خواهد کرد. بری با بازی گرنت گاستین (Grant Gustin) و آیریس به بازی کندیس پتن (Candice Patton) حسابی سرشان با بارت شلوغ می‌شود؛ زیرا آن‌ها سعی می‌کنند به بارت (برعکس اسم ابرقهرمانیش که Impulse «تکانه» می‌باشد) کمی صبر کردن بیاموزند. هنوز مشخص نشده است که فیشر قرار است در چند قسمت حضور داشته باشد، اما این کاراکتر به تیم فلش برای رویارویی با بزرگترین تهدید آن‌ها کمک می‌کند.

فیشر پس از خبرساز شدن در درام موزیکال Dear Evan Hansen و فیلم Hamilton مانند نسخه‌های زنده و موزیکال Grease و Rent و آخرین اقداماتش در نتفلیکس مثل فیلم‌های To All the Boys: P.S. I Still Love You و Work It به طور کامل درگیر نقش‌های سینمایی شده است. این بازیگر به عنوان اسپیدستر محبوب به سریال The Flash پیوست، اما اولین نقش ابرقهرمانی او به هیچ وجه کار راحتی به شمار نمی‌آید. با این حال، فیشر بازیگری است که تا به حال کارهایش تحسین شده‌اند و دارای شخصیت قوی و محبوبی است که تازه شروع به کار کرده است، بنابراین مطمئنا طرفداران برای پذیرفتن او با آغوش باز مشکل خواهند داشت.

همان‌طور که پیشتر اشاره شد، بارت محصول یک شجره‌نامه پیچیده از آینده در داستان‌های کمیک می‌باشد، اما همیشه راه خود را به قرن بیست‌ام پیدا می‌کند. علی‌رغم پویایی رابطه پدر و پسر با بری آلن که برای این سریال تلویزیونی منحصربه‌فرد می‌باشد، این اولین باری نیست که یک پروژه لایواکشن داستان اصلی خود را تغییر می‌دهد. کاراکتر Impulse برای اولین بار در لایواکشن Smallville و با بازی کایل گالنر (Kyle Gallner) ظاهر شد. با این حال این سریال او را در خط زمانی اصلی جای داد و بری آلن را به طور کلی حذف کرد.

فصل هفتم سریال The Flash از ۲ مارس (۱۲ اسفند ۱۳۹۹) شروع به پخش کرد و قسمت‌های جدید آن هر سه‌شنبه از شبکه The CW منتشر می‌شوند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.