از لوگو فیلم The Flash رونمایی شد

20 April 2021 - 14:36
The Flash

اندی موسکیتی، کارگردان فیلم «فلش» علاوه بر رونمایی از لوگوی رسمی این فیلم، خبر آغاز شدن روند فیلم‌برداری این پروژه را نیز اعلام کرده است.

پس از سال‌ها بلاتکلیفی، فیلم The Flash سرانجام وارد مرحله تولید شده و کارگردان این فیلم یعنی اندی موسکیتی (Andy Muschietti) نیز، با اعلام کردن خبر آغاز اولین روز فیلم‌برداری این فیلم در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، از لوگوی این پروژه رونمایی کرده است. در این فیلم شاهد نقش‌آفرینی ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش خواهیم بود. داستان این فیلم قرار است از سری کمیک بوک‌های بسیار معروف Flashpoint اقتباس شود.

اندی موسکیتی با رونمایی از لوگو رسمی این فیلم در قالب ویدیویی کوتاه در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، آغاز روند فیلم‌برداری اصلی (به یک فاز فیلم‌سازی که در آن قسمت عمده‌ای از فیلم فیلم‌برداری می‌شود) این پروژه را نیز تائید کرده است. همچنین با نگاه نزدیک‌تر به این ویدیو می‌توان بخشی از لباس جدید کاراکتر اصلی این فیلم یعنی بری آلن (فلش) را نیز در آن مشاهده کرد، لباسی که تداعی‌گر ظاهر یکدست او در کمیک بوک‌ها می‌باشد.

پس از به تصویر کشیده شدن نمونه اولیه لباس این شخصیت در فیلم Justice League و رعد و برق آبی حاصل از قدرت‌‌های ابرقهرمانی‌اش، این بار در فیلم مستقل این کاراکتر، شاهد رعد و برق اصلی و زرد رنگ قدرت‌های او و همچنین لوگوی کلاسیکش در این فیلم خواهیم بود.

با وجود این‌که طرح داستانی این فیلم همچنان مخفی مانده ولی کارگردان آن یعنی اندی موسکیتی قرار است از نسخه به شدت تغییر یافته‌ای از خط داستانی حاضر در سری کمیک بوک‌های Flashpoint در این فیلم استفاده کند. فیلم‌نامه این فیلم را فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی با نام کریستینا هادسون (Christina Hodson) به قلم درآورده است. این نویسنده پیش از این نیز، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم ابرقهرمانی دیگری را از دنیای گسترده DC با عنوان Birds of Prey بر عهده داشته است.

همچنین این فیلم قرار است پس از سال‌ها قرار داشتن در مرحله توسعه، سرانجام به موضوع مولتی‌ورس (چند جهانی) در دنیای گسترده DC و معرفی ابرقهرمانان جدیدی از این دنیا نیز بپردازد. این پروژه فیلم بسیار مهمی برای آینده دنیای گسترده DC خواهد بود چرا که حدس و گمان‌‌های بسیاری مطرح شده که نشان می‌دهد این فیلم، پس از عملکرد بسیار ضعیف فیلم Justice League جاس ویدون (Joss Whedon) در باکس آفیس و شک و شبه‌های به وجود آمده نسبت به آینده این‌گونه فیلم‌ها، جهانی کاملاً جدید و مسیر تازه‌ای را برای پروژه‌های آینده دنیای گسترده DC رقم خواهد زد.

کارگردان این فیلم یعنی اندی موسکیتی در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم‌های ترسناکی از جمله فیلم Mama و قسمت اول و دوم فیلم It را بر عهده داشته است. علاوه بر ازرا میلر، در این فیلم شاهد اضافه شدن نسخه‌ مایکل کیتون (Michael Keaton) از کاراکتر بتمن و پیوستن این کاراکتر به بری آلن و ماجراجویی‌هایش خواهیم بود. به غیر از بتمن مایکل کیتون، بن افلک (Ben Affleck) نیز قرار است دوباره در نقش بتمن دنیای گسترده DC در این فیلم به ایفای نقش بپردازد.

نقش پدر و مادر کاراکتر بری آلن را نیز در این فیلم به ترتیب ران لیوینگستون (Ron Livingston) و ماریبل وردو (Maribel Verdú) ایفا خواهند کرد. ماریبل وردو در کارنامه‌اش وظیفه نقش‌آفرینی در فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار و تحسین شده مکزیکی با عنوان Y tu mamá también را بر عهده داشته است. کرسی کلمونس (Kiersey Clemons) نیز قرار است در این پروژه، در نقش معشوقه کاراکتر بری آلن با نام آیرس وست ظاهر شود. ساشا کال (Sasha Calle) نیز در نقش سوپرگرل در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

علاوه بر این‌ها، دو بازیگر مکمل با نام‌های سائورس-مونیکا جکسون (Saoirse-Monica Jackson) و رودی منکوسو (Rudy Mancuso) نیز در جمع دیگر بازیگران این فیلم دیده می‌شوند که هنوز نقش آن‌ها در این پروژه مشخص نشده است.

فیلم The Flash در حال حاضر برای پخش در تاریخ ۴ نوامبر سال ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ماه ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

ویدیوی کوتاه رونمایی از لوگو رسمی فیلم The Flash را نیز می‌توان در این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.