با تماشای تریلر نهایی The Secret Life of Pets 2 قهرمان درونی خود را رها کنید

17 May 2019 - 17:30

کمپانی Illumination Entertainment و Universal Pictures، تریلر نهایی دنباله انیمیشنی جدید The Secret Life of Pets 2 (زندگی اسرارآمیز حیوانات خانگی ۲) را منتشر کرده‌اند، که پیش‌نمایشی از ماجراجویی های سفر ماکس و چگونگی مقابله با ترس هایش را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

تیم صداپیشگان فیلم اول که عبارت‌اند از کوین هارت (Kevin Hart)، اریک استانستریت (Eric Stonestreet)، جنی اسلیت (Jenny Slate)، الی کمپر (Ellie Kemper)، لیک بل (Lake Bell)، هانیبال بورس (Hannibal Buress)، بابی موینیهان (Bobby Moynihan) و دانا کاروی (Dana Carvey) در این دنباله نیز حضور دارند. و صداپیشگان جدید هم عبارت‌اند از: هاریسون فورد (Harrison Ford)، پاتون اوسوالت (Patton Oswalt)، تیفانی هادیش (Tiffany Haddish)، نیک کرول (Nick Kroll)، و پیت هولمز (Pete Holmes).

فیلم The Secret Life of Pets 2 که ادامه فیلم پرفروش سال ۲۰۱۶ است، چگونگی زندگی حیوانات خانگی پس از این‌که هر روز توسط ما انسان‌ها به علت کار یا مدرسه در خانه تنها می‌شوند را به تصویر می‌کشد. کریس ملداندری (Chris Meledandri) و جنت هیلی (Janet Healy) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. باز هم فیلم‌نامه‌نویس این دنباله بریان لینچ (Brian Lynch) و کارگردان آن نیز کریس ریناد (Chris Renaud) می‌باشد.

فیلم اول Secret Life of Pets به فروشی بیش از ۸۷۵ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی دست یافت. اما در میان فیلم‌های کمپانی Illumination پرفروش‌ترین فیلم، و در میان فیلم‌های کمپانی Universal Studios نیز دومین فیلم پرفروش در باکس آفیس داخلی به شمار می‌رود.

تهیه‌کنندگی فیلم اول Secret Life of Pets که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از بریان لینچ،  سینکو پاول (Cinco Paul) و کن داریو (Ken Daurio) توسط کریس ریناد و یارو چنی (Yarrow Cheney) ساخته شد را باز هم ملداندری و هیلی بر عهده داشتند.

تاریخ اکران این دنباله هفتم ژوئن خواهد بود.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.