بازی و تهیه‌کنندگی استیون یئون در فیلم Minari با موضوع مهاجران کره‌ای

12 July 2019 - 13:30

استیون یئون (Steven Yeun) در فیلم جدید خودش برای اولین بار در مقام تهیه‌کنندگی حضور خواهد داشت. این بازیگر سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» که به تازگی در فیلم Burning از لی چانگ دونگ (Lee Chang-dong) حضور داشته، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم Minari به نویسندگی و کارگردانی لی آیزاک چانگ (Lee Isaac Chung) خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

استودیوی A24 تولید این فیلم را همراه با چانگ و یئون برعهده دارد. این فیلم درام، که تولید آن به زودی آغاز خواهد شد، براساس زندگی شخصی چانگ به عنوان پسر یک مهاجر کره‌ای در آرکانزاس ساخته می‌شود. یئون که در سئول به دنیا آمد و در سن پنج سالگی همراه خانواده‌اش به میشیگان مهاجرت کرد، نقش پدری را بازی خواهد کرد که برای رسیدن به رویای آمریکایی، خانواده‌اش را از کره به مزرعه‌ای در آرکانزاس دهه ۸۰ میلادی می‌برد. بازیگران کره‌ای یعنی یری هان (Yeri Han) و یون یوه جونگ (Youn Yuh-Jung) اولین حضور خود در یک فیلم آمریکایی را با Minari تجربه خواهند کرد که ویل پاتون (Will Patton) و اسکات هیز (Scott Haze) هم در آن حضور دارند.

استودیوی A24 به زودی فیلم درام دیگری با موضوع خانواده‌ای آسیایی یعنی The Farewell «خداحافظی» با بازی آکوافینا (Awkwafina) را اکران خواهد کرد. یئون همچنین در اقتباس The Humans «انسان‌ها» محصول A24 براساس نمایشی موفق در کنار بینی فلداستاین (Beanie Feldstein)، جین هودیشل (Jayne Houdyshell)، ریچارد جنکینز (Richard Jenkins) و ایمی شومر (Amy Schumer) حضور خواهد داشت.

اولین فیلم بلند چانگ به نام Munyurangabo سال ۲۰۰۷ در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و جایزه هیئت داوران را از آن خود کرد. او سپس فیلم‌های Lucky Life محصول ۲۰۱۰، Abigail Harm محصول ۲۰۱۲ و مستند I Have Seen My Last Born را ساخت.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.