اندرو کوجی برای بازی در نقش استورم شادو انتخاب شد

25 August 2019 - 09:30

اندرو کوجی (Andrew Koji) در فیلم G.I. Joe: Snake Eyes، ساخته‌ی Paramount، به هنری گولدینگ (Henry Golding) پیوست تا نقش Storm Shadow را ایفا کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

G.I. Joe نام مجموعه اسباب‌بازی‌هایی است که توسط شرکت Hasbro در دهه ۸۰ میلادی تولید شد، سپس بر اساس آن مجموعه‌ای تلویزیونی تولید و کتاب‌های مصور آن توسط Marvel چاپ شد. Snake Eyes، نینجا و کماندویی حرفه‌ای است که در نیروهای مسلح G.I. Joe فعالیت می‌کند. در دنیای کامیک بدن او سوخته است، به همین دلیل لباسی سیاه بر تن دارد. همچنین در کامیک‌ها (این خط داستانی بعدها در فیلم‌ها مورد اقتباس قرار گرفت) Snake eyes برادر Storm Shadow است (حریف خونین او که در خدمت دشمن اصلی یگان‌جو یعنی کبرا است).

رابرت شونتکه (Robert Schwentke) فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از اوان اسپلیوتوپولوس (Evan Spiliotopoulos) کارگردانی خواهد کرد. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) و Hasbro تهیه‌کنندگان این فیلم در کنار کمپانی Paramount، شرکت Allspark Pictures و Skydance هستند.

کوجی برای نقش‌آفرینی در سریال‌های تلویزیونی مانند The Wrong Mans و Call the Midwife و بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال اکشن-درام Warrior ساخته‌ی شبکه‌ی Cinemax شناخته می‌شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.