بازیگر Breaking Bad تایید کرد در فیلم El Camino حضور دارد

24 September 2019 - 13:00

نام بازیگران فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie «ال کامینو: فیلم برکینگ بد» ادامه سریال Breaking Bad «برکینگ بد» هنوز رسما تایید نشده، اما می‌دانیم آرون پل (Aaron Paul) در نقش جسی پینکمن و مت جونز (Matt Jones) و چارلز بیکر (Charles Baker) در آن حضور دارند. به تازگی مشخص شده در این فیلم شاهد حضور بیش از ۱۰ شخصیت آشنا از سریال خواهیم بود که یکی از آن‌ها به تازگی حضورش در فیلم را تایید کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جاناتان بنکس (Jonathan Banks) تایید کرده دوباره در نقش مایک ارمنتراوت در این فیلم حضور دارد. وقتی از او پرسیده شد در این فیلم نقشی دارد او گفت:

اگه بگم منو کتک میزنن اما بله، چرا که نه؟ هیچکدوم اونا نمی‌تونن منو کتک بزنن.

همان‌طور که طرفداران سریال می‌دانند شخصیت بنکس در فصل پنجم کشته شد و حضور او در فیلم فقط شامل فلش‌بک خواهد بود. بنکس همچنین در سریال اسپین‌آف Better Call Saul «بهتره با ساول تماس بگیری» حضور ثابتی دارد.

El Camino: A Breaking Bad Movie به نویسندگی و کارگردانی وینس گیلیگان (Vince Gilligan) سازنده سریال محبوب و موفق Breaking Bad به این صورت توصیف شده است:

جسی پس از فرار دراماتیک از اسارت، برای سروسامان دادن به آینده خودش باید با اتفاقات گذشته کنار بیاید.

سریال Breaking Bad که برنده جایزه امی هم شده در قسمت پایانی رکورد بیننده ۱۰.۳ میلیون نفر را ثبت کرد. پس از آن پخش سریال Better Call Saul با بازی باب اودنکرک (Bob Odenkirk) در نقش جیمی مک‌گیل آغاز شد که برای فصل پنجم هم تمدید شده است.

فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع:‌ Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.