شبکه CW ریبوت سریال Walker, Texas Ranger را خواهد ساخت

12 October 2019 - 15:00

جرد پادالکی (Jared Padalecki) برای بازی در سریال بعدی خودش همچنان در شبکه CW باقی خواهند ماند. این شبکه در حال توسعه ریبوت سریال Walker, Texas Ranger «واکر، رنجر تگزاس» با بازی پادالکی است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

آنا فریک (Anna Fricke) نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است که نام Walker برای آن انتخاب شده است. پادالکی نقش اصلی را بازی خواهد کرد که این‌طور توصیف شده: مردی که می‌خواهد روابطش با خانواده خودش را سروسامان دهد در حالی که بازرسی جرم و جنایت در منطقه را برعهده دارد. این مرد که همسرش را از دست داده و دو فرزند دارد پس از دو سال پلیس مخفی بودن به آستین تگزاس برمی‌گردد، جایی که متوجه می‌شود جرم و جنایت زیادی در زادگاهش منتظر اوست. در ادای احترامی به سریال اصلی، واکر و همکارش تنها زن تاریخ رنجرهای تگزاس، در دوران امروزی با مجرمان تگزاس جنگیده و کاری را انجام می‌دهند که به نظر خودشان درست است.

پخش سریال اصلی Walker, Texas Ranger از سال ۱۹۹۱ آغاز و ۸ فصل و بیشتر از ۲۰۰ اپیزود ادامه داشت. این سریال به دلیل استفاده از هنرهای رزمی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

پادالکی در حال فیلمبرداری فصل پانزدهم و پایانی سریال Supernatural «سوپرنچرال» برای CW است که یعنی ریبوت Walker, Texas Ranger احتمالا پاییز ۲۰۲۰ یا پس از آن پخش خواهد شد. این بازیگر از ابتدای دوران حرفه‌ای خودش در سال ۲۰۰۰ با سریال Gilmore Girls «دختران گیلمور» وارد CW شد و حالا با Supernatural همچنان در این شبکه مشغول به کار است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.