پیش درآمد سریال سوپرنچرال در دست ساخت قرار دارد (به روز رسانی دوم)

26 June 2021 - 02:42

کمتر هوادار سریال سوپرنچرال تصور می‌کرد که خبر ساخت سریال پیش‌درآمد آن، جنجال آفرین شود اما در نهایت و پس از یک روز پر حاشیه، داستان ختم به خیر شده است.

آپدیت دوم:

پس از چند ساعت جنجالی و ناراحتی هواداران پرشمار سریال محبوب سوپرنچرال از جنسن اکلس به خاطر در جریان قرار ندادن جرد پادالکی از ساخت یک سریال جدید براساس آن، این دو با یکدیگر تماس گرفته و کدورت‌ها را برطرف کرده‌اند.

پادالکی در جدیدترین توییت خود با اعلام این خبر نوشت:

مثل سابق، صحبت خیلی خوبی را با جنسن داشتم و اکنون مشکلی وجود ندارد. این سریال در ابتدای راه قرار دارد و مسیر زیادی را باید قبل از ساخته شدن، طی کند.

وی سپس با اشاره به داستان سریال و سفرهای زیادی دو شخصیت دین و سم در این سریال، گفت:

ما جاده‌ها و مسیرهای زیادی را در کنار هم سپری کرده‌ایم و در برخی از این جاده‌های لعنتی، به سرعت‌گیر (مشکلات) نیز برخورد کردیم اما این سختی‌ها جلوی ما را نخواهند گرفت.

ما برادر یکدیگر هستیم و این برادری تا ابد ادامه خواهد داشت.

جنسن اکلس در کنار جرد پادالکی. این دو رابطه دوستانه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند …

اکلس نیز در پاسخ به پادالکی، توییت زیر را منتشر کرد:

جرد، دوستت دارم. دلم برای صحبت‌های‌مان تنگ شده بود. فراموش کرده بودم که یک زمان چقدر رو در رو با یکدیگر صحبت می‌کردیم و دلتنگ این صحبت‌های‌مان نیز شده‌ام.

می‌دانم که تو نیز به مانند من مشغله‌های زیادی داری اما تو هنوزم برادر من هستی. رفیق، دلم برایت تنگ شده است.

این صحبت‌های جدید، با واکنش مثبت هواداران و البته سایر همبازیان این دو در این سریال همراه شده است. با توجه به این توییت‌ها، به نظر می‌رسد که پادالکی نیز به زودی به جمع سازندگان این سریال جدید اضافه خواهد شد.


آپدیت اول:

خبر خوب، ساخت پیش درآمد سریال سوپرنچرال توسط جنسن اکلس؛ بازیگر نقش دین است اما عدم آگاهی جرد پادالکی؛ بازیگر نقش سم از ساخت سریال جدید، جنجالی شده است.

هواداران سریال سوپرنچرال و شخص پادالکی، از عدم اطلاع وی از ساخته شدن این سریال به شدت ناراحت هستند. آنقدر که پادالکی لحظاتی قبل مجبور شد با انتشار یک توییت دیگر، از هوادارانش بخواهد که برای سازندگان این سریال جدید (مشخصا خانواده اکلس)، مشکلی ایجاد نکنند و آنها را تهدید نکنند:

سلام دنیا. ممنون از لطفی که به من داشتید. اما خواهش و تمنا میکنم که رو به تهدید و یا تنفر از آنها نیاورید.

عمیقا به افرادی که در این پروژه نقش دارند، اهمیت می‌دهم و اگر مشکلی برای آنها ایجاد شود و یا تهدید شوند، شدیدا دچار مشکل (ناراحتی) خواهم شد.


هواداران سریال سوپرنچرال، می‌توانند به زودی و مجددا به تماشای خانواده وینچسترها بپردازند چرا که دین وینچستر قصد دارد تا داستان نحوه آشنایی والدین خود را روایت کند.

سریال فراطبیعی و یا همان سوپرنچرال (Supernatural)، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های هزاره سوم بود که اواخر سال گذشته میلادی و پس از ۱۵ فصل، به پایان رسید اما گویا قرار است خیلی زود شاهد برگشت شیاطین و فرشتگان دنیای این سریال باشیم.

جنسن اکلس (Jensen Ackles)؛ بازیگر نقش دین وینچستر (Dean Winchester) که یکی از دو شخصیت نقش اول این سریال بود، قصد دارد تا یک پیش‌درآمد را برای این سریال بسازد و در آن نحوه آشنایی پدر و مادر این شخصیت را روایت کند.

اکلس این سریال را با کمک همسر خود؛ دنیل اکلس (Danneel Ackles) خواهد ساخت که وی نیز در چند قسمت از این سریال به عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا کرده بود. اکلس قصد دارد علاوه بر ساخت، به عنوان راوی داستان نیز در آن به ایفای نقش بپردازد.

رابی تامپسون (Robbie Thompson)، فیلم‌نامه ابتدایی این سریال که وینچسترها (The Winchesters) نام خواهد داشت را نوشته است. وی در نسخه اصلی سریال نیز به عنوان نویسنده و عضو تیم تهیه‌کننده، حضور داشت.

اکلس درباره این خبر گفت:

وقتی پخش این سریال پس از پانزده فصل به پایان رسید، می‌دانستیم که هنوز داستان آن تمام نشده است. وقتی من و دنیل کمپانی فیلم‌سازی خود را ساختیم، می‌دانستیم که اولین داستانی که قصد گفتن آن را داریم، داستان جان و مری وینچستر است.

همیشه این احساس را داشتم که شخصیت من؛ دین، دوست داشته است تا بیشتر درباره پدر و مادر خود و گذشته آنها بداند. به همین دلیل این ایده که دین ما را در این ماجراجویی همراهی کند را دوست دارم.

جنسن اکلس در کنار همسر خود؛ دنیل.

سریال سوپرنچرال، داستان دو برادر با نام‌های دین و سم را نشان می‌دهد که یک شیطان در کودکی، مادر آنها را به قتل رسانده بود و اکنون این دو در کنار پدر خود، تلاش می‌کنند تا قاتل مادر خود را پیدا کنند.

نقش سم را در این سریال، جرد پادالکی (Jared Padalecki) بازی کرده بود. پادالکی لحظاتی پس از انتشار این خبر، به شکل عجیبی اعلام کرد که از ساخته شدن این سریال کاملا بی خبر بوده است و وی از این که کسی به وی خبر نداده است، ناراحت است.

وی در ابتدا با مخاطب قرار دادن اکلس، در صفحه توئیتر خود نوشت:

رفیق، به تو تبریک می‌گویم. ولی ای کاش قبل از این که از طریق توئیتر متوجه این خبر شوم، کسی به من خبر می‌داد.

از این خبر خوشحال هستم و این سریال را تماشا خواهم کرد ولی ناراحت هستم که سم وینچستر هیچ نقشی در این سریال نخواهد داشت.

در ادامه یکی از کاربران توئیتر که از صحبت‌های پادالکی تعجب کرده بود، از وی پرسید که آیا وی به شوخی چنین حرفی را زده است یا خیر که پادالکی جواب داد:

نه، شوخی نمی‌کنم. هم اکنون برای اولین بار است که خبر ساخت این سریال را متوجه شده‌ام و از این موضوع بسیار ناراحت هستم.

لازم به ذکر است که شبکه CW هنوز به صورت رسمی ساخت این سریال را تایید نکرده است هرچند با توجه به این که این سریال یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ این شبکه بوده است، بعید به نظر می‌رسد که مدیران این سریال با ساخت آن مخالفتی داشته باشند.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.