تولیدکنندگان جدیدی به فصل سوم سریال The Boys اضافه شدند

28 February 2021 - 17:19
سریال The Boys

با جلوتر رفتن روند فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Boys، خبرهای جدیدی اکنون در رابطه با آن منتشر شده است. تعدادی از تولیدکنندگان و نویسندگان سریال Supernatural شبکه The CW، اکنون به سریال اکشن و کمدی شبکه آمازون با نام The Boys اضافه شدند.

البته لازم به ذکر می‌باشد که سریال The Boys توسط یکی از سازندگان کلیدی سریال Supernatural یعنی اریک کریپک (Eric Kripke) تولید شده است. او پیش از این‌که به جمع سازندگان سریال The Boys ملحق شود، به عنوان نویسنده و تولیدکننده طولانی مدت سریال Supernatural مشغول به کار بوده است. در ماه اوت سال ۲۰۲۰ (شهریور ماه ۱۳۹۹) نیز خبری منتشر شده بود مبنی بر این‌که جنسن اکلس (Jensen Ackles)، یکی از بازیگران کلیدی سریال Supernatural، به جمع بازیگران حاضر در فصل سوم این سریال اضافه شده است.

او قرار است که در این سریال در نقش کاراکتر سولجر بوی (Soldier Boy) ظاهر شود. به نظر می‌رسد که اکنون با به پایان رسیدن سریال Supernatural که اخیراً به کار خود پایان داده، خبرهای جدیدی نیز در رابطه با اضافه شدن برخی از تولیدکنندگان و نویسندگان این سریال به سریال The Boys منتشر شده است.

براساس گزارش جدید منتشر شده توسط و‌ب‌سایت Variety، برخی از تولیدکنندگان و نویسندگان سریال Supernatural به سریال شبکه اینترنتی آمازون با نام The Boys اضافه شده‌اند. اولین فرد اضافه شده به این سریال، مردیت گلین (Meredith Glynn) نام دارد که قرار است به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال، در ساخت فصل سوم آن نقش داشته باشد.

او پیش از این، در سریال Supernatural به عنوان یکی از تولیدکنندگان و نویسندگان آن از سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ نقش داشته است. نفر بعدی که از سریال شبکه The CW به این سریال ملحق شده، دیوید رید (David Reed) نام دارد. او قرار است که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سریال مشغول به کار شود. پیش از این نیز، او به عنوان یکی از نویسندگان سریال Supernatural و هماهنگ‌ کننده فیلم‌نامه‌های آن از سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۱ در ساختش نقش داشته است.

آخرین فردی که به سریال شبکه اینترنتی آمازون اضافه شده نیز جیم مایکلز (Jim Michaels) نام دارد که قرار است به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال مشغول به کار شود. او در سریال Supernatural در ابتدا به عنوان تولیدکننده و بعدها نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن از سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۰ مشغول به کار بوده است.

علاوه بر این خبر، اریک کریپک دو تصویر جدید را نیز با طرفداران این سریال، در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته است. اریک کریپک این تصاویر را در روز شنبه منتشر کرده است. این دو تصویر حاوی دو پوستر از کاراکترهای هوملندر و استارلایت با حال و هوایی مشابه با پوستر‌های منتشر شده از فیلم Batman v Superman می‌باشد که حتی در زیر آن‌ها نیز مانند پوستر‌های منتشر شده از این فیلم، به جای عبارت Dawn of Justice (طلوع عدالت) عبارت Dawn of the Seven (طلوع هفت) نوشته شده است.

وظیفه ایفای نقش کاراکتر هوملندر را آنتونی استار (Antony Starr) و نقش استارلایت را نیز ارین موریارتی (Erin Moriarty) بر عهده دارند. فیلم‌برداری فیلم Dawn of the Seven در داستان این سریال، جزء یکی از خط داستانی‌های مهم فصل دوم آن بوده که در حین همین فیلم‌برداری‌ها (در داستان این سریال) هم بوده که درگیری‌های بین کاراکترهای هوملندر و استارلایت افزایش پیدا کرده است. با توجه به مرتبط بودن این تصاویر با فصل سوم این سریال، احتمال دارد که سرانجام شاهد اکران فیلم Dawn of the Seven در داستان این فصل باشیم.

نمونه‌ای از این تصاویر را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

سریال The Boys

فصل‌های دوم و سوم این سریال را اکنون می‌توان در شبکه اینترنتی کمپانی آمازون با نام پرایم ویدیو تماشا کرد. همان‌طور که گفته شد نیز، فیلم‌برداری فصل سوم این سریال در حال حاضر در جریان می‌باشد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.