اولین تصویر از جنسن اکلس در فصل سوم سریال The Boys منتشر شد

13 May 2021 - 14:34
The Boys

مدیر سریال کمیک بوکی «پسران» با نام اریک کریپک، به‌تازگی با انتشار توییت جدیدی در توییتر، تصویری را از جنسن اکلس در ظاهر کاراکتر سولجر بوی به اشتراک گذاشته است.

در این تصویر می‌توان جنسن اکلس (Jensen Ackles) را در ظاهر جدیدش برای نقش‌آفرینی در نقش کاراکتر سولجر بوی در فصل سوم این سریال مشاهده کرد. همچنین متنی که نویسنده و مدیر این سریال یعنی اریک کریپک (Eric Kripke) در توییت خود همراه این تصویر نوشته، به یکی از مشهور‌ترین کارهای جنسن اکلس یعنی سریال Supernatural شبکه The Cw اشاره دارد. در عین حال نیز او، ورود جنسن اکلس را به این سریال ابرقهرمانی که نقشش در این سریال تفاوت بسیاری را با نقشی که در سریال Supernatural ایفا کرده خواهد داشت، خوش‌آمد گفته است.

کاراکتر سولجر بوی (Soldier Boy) کاراکتری است که گذشته‌اش در سری کمیک ‌بوک‌های The Boys (که منبع اقتباس این سریال می‌باشد) هنوز هم به صورت معما باقی مانده است. با این حال، این کاراکتر در سری کمیک‌ بوک‌های The Boys، در سال ۱۹۴۴ به وجود آمده است. در این زمان دکتر ووت (Dr. Vought) موفق شده بود که کار تولید داروی جهش‌زایی با نام Compound V را به صورت موفقیت‌آمیز به پایان برساند و سپس او با تزریق کردن این دارو به کاراکتر سولجر بوی، باعث به وجود آمدن اولین ابرقهرمان دنیای کمیک بوک‌های The Boys شد. سپس کاراکتر سولجر با رفتن به جنگ جهانی دوم، موفق شد تعداد بسیاری از سربازهای آلمانی را به قتل برساند.

این کاراکتر برای مدت زمانی طولانی، به عنوان یکی از قهرمان‌های اصلی شرکت Vought International زیر نظر این شرکت کار کرده و حتی با کاراکتر بانوی آزادی (Lady Liberty) نیز که در فصل دوم این سریال جان خود را از دست داده، ملاقات کرده است. پس از مبارزه و شرکت کردن در جنگ جهانی دوم، کاراکتر سولجر بوی تبدیل به اولین ابرقهرمانی شد که موفقیت‌هایش در میدان جنگ، او را به فرد بسیار مشهوری در دنیای کمیک بوک‌های The Boys تبدیل کرده است.

اریک کریپک پیش از این نیز با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با پیوستن جنسن اکلس به این سریال گفته است:

از وقتی‌که بچه بودم رؤیای دیوانه کننده و غیرممکنی داشتم تا برای جنسن اکلس شغلی پرمنفعت را فراهم کنم. اکنون خوشحالم که بگویم این رؤیای من محقق شده است. جنسن علاوه بر اینکه بازیگر فوق‌العاده‌ای است، انسان بسیار خوبی نیز می‌باشد. او بسیار خونگرم است و من او را همانند برادر خود می‌دانم. به‌عنوان شخصیت سولجر بوی، اولین ابرقهرمان، او قرار است مقدار زیادی طنز، ترحم و مهلک بودن را به این شخصیت تزریق کند. من لحظه‌شماری می‌کنم که دوباره با او در سر صحنه فیلم‌برداری (این سریال) قرار بگیرم و (در عین حال نیز) مقداری از (جادوی) Supernatural را به سریال The Boys بیاورم.

کمپانی آمازون هنوز تاریخ رسمی را برای به نمایش گذاشتن فصل سوم سریال The Boys در شبکه اینترنتی خود یعنی پرایم ویدیو مشخص نکرده ولی با این حال، فیلم‌برداری فصل سوم این سریال در جریان است.

تصویر منتشر شده از جنسن اکلس در ظاهر کاراکتر سولجر بوی را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

The Boys

منبع:‌ کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.