اولین تریلر از سریال Walker منتشر شد

18 December 2020 - 22:30
سریال Walker

شبکه The CW اولین تریلر را از سریال Walker «واکر» منتشر شد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این سریال بازسازی سریال Walker, Texas Ranger از شبکه CBS در دهه ۱۹۹۰ بوده است که محصول کمپانی Rideback و استودیوی CBS بوده است.

مانند سریال اصلی که ساخته آلبر اس. رودی (Albert S. Ruddy) و لسلی گریف (Leslie Greif) بوده است، ریبوت، به اکتشاف اخلاقیات، خانواده و پیدا کردن دوباره وجه مشترک از دست رفته ماست.

پادالکی (Padalecki) نقش کوردل واکر را برعهده دارد که در آن همسر خود را از دست داده است و دو فرزند دارد و قوانین اخلاقی خود را داراست بعد از دو سال مامور مخفی بودن به آستین، خانه برگشته است و متوجه شده که در خانه کارهای سخت‌تری برای انجام وجود دارد.

او تلاش می‌کند دوباره با پسر متفکر خود که کیل کولی (Kale Culley) نقش آن را ایفا خواهد کرد و دختر نوجوان سرکش خود که نقش آن را ویولت برینسون (Violet Brinson) ایفا خواهد کرد ارتباط برقرار کند و جنگ‌هایی با خانواده خود خواهد داشت، برادر او که در نبود واکر جلو آمده، مادر حساس خود و پدر سنتی خود.

واکر با شریک جدید خود وجه مشترک غیرمنتظره‌ای پیدا کرده (که اولین زن در تاریخ رنجرهای تکزاس بوده است.) که نقش آن را لیندزی مورگان (Lindsey Morgan) ایفا خواهد کرد.

واکر در این مدت به شدت به شرایط مرگ همسر خود مشکوک خواهد شد.

جف پیر (Jeff Pierre) در این سریال نقش تری بارنت را ایفا خواهد کرد.

نویسندگی و تولید کنندگی اجرایی سریال واکر برعهده آنا فریک (Anna Fricke) خواهد بود و همینطور دن لین (Dan Lin) و لیندزی لیبراتور (Lindsay Liberatore) و پادالکی نیز تولید کننده اجرایی این سریال خواهند بود.

تریلر را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع : Dead Line

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.