سریال Locke and Key نتفلیکس برای فصل سوم تمدید شد

19 December 2020 - 13:00
سریال Locke and Key

سریال تلویزیونی هیجان انگیز و علمی تخیلی نتفلیکس با نام Locke and Key برای فصل سوم تمدید شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

یکی از مدیران این سریال با نام مردیت آرویل (Meredith Averill) قرارداد کلی را برای تولید و ساخت فصل‌های دیگری از این سریال و پروژه‌هایی دیگر با کمپانی نتفلیکس امضا کرده است.

خبر تمدید و ساخت فصل سوم سریال Locke and Key در زمانی منتشر شده است که روند فیلم‌برداری فصل دوم آن به تازگی در شهر تورنتو کشور کانادا طی این هفته به اتمام رسیده و کار فیلم‌برداری فصل سوم آن نیز به محض آغاز سال نو میلادی شروع خواهد شد. فصل دوم سریال Locke and Key سال ۲۰۲۱ در شبکه نتفلیکس به نمایش درخواهد آمد.

سریال Locke and Key یک ماه پس از آغاز پخش فصل اول آن یعنی در ماه مارس (اسفند ماه ۱۳۹۸) برای فصل دوم نیز توسط نتفلیکس تمدید شده بود. بازیگرانی که در فصل اول این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل داربی استنچفیلد (Darby Stanchfield)، کانر جسوپ (Connor Jessup)، امیلیا جونز (Emilia Jones)، جکسون رابرت اسکات (Jackson Robert Scott)، لایسلا دی اولیویرا (Laysla De Oliveira)، آرون اشمور (Aaron Ashmore)، پتریس جونز (Petrice Jones) و گریفین گلاک (Griffin Gluck) می‌باشند.

سریال Locke and Key بر اساس سری کمیک بوک‌های خلق شده توسط جو هیل (Joe Hill) و گابریل رودریگز (Gabriel Rodríguez) ساخته شده است.

سریال درام هیجان‌انگیز و علمی تخیلی Locke and Key اتفاقاتی که برای خواهر و برادرهای خانواده لاک پس از کشته شدن مرموز پدرشان رخ می‌دهد را تعریف می‌کند. این سه خواهر و برادر و مادرشان پس از مرگ پدر این خانواده به خانه اجدادی‌شان با نام کی‌هاوس (خانه کلید) نقل مکان کرده و بعداً کشف می‌کنند این خانه پر از کلیدهای جادویی است که امکان دارد با مرگ پدرشان ارتباط داشته باشند. پس از اینکه خانواده لاک به بررسی کلیدهای مختلف و قدرت خاصی که در هر کدام از آن‌ها وجود دارد می‌پردازند، شیطانی اسرارآمیز بیدار شده و از هیچ کاری دریغ نمی‌کند تا این کلیدها را از آن خود کند.

کارلتون کیوس (Carlton Cuse) و مردیت آرویل همچنان به عنوان دو مدیر این سریال در فصل‌های آینده آن حضور خواهند داشت. وظیفه ساخت این سریال را کمپانی IDW Entertainment بر عهده داشته است. تهیه‌کنندگان اجرایی فصل سوم آن نیز شامل کارلتون کیوس، مردیت آرویل، جان وبر (John Weber)، فرانک سیراکوسا (Frank Siracusa) از کمپانی Take 5 Productions، کوین لافرتی (Kevin Lafferty)، جو هیل، تد آدامز (Ted Adams)، کریس رایال (Chris Ryall) و لیدیا آنتونینی (Lydia Antonini) از کمپانی IDW Entertainment و اندی موسکیتی (Andy Muschietti)، باربارا موسکیتی (Barbara Muschietti)، دیوید آلپرت (David Alpert)، ریک جیکوبز (Rick Jacobs) از کمپانی Circle of Confusion می‌باشند.

برایان رایت (Brian Wright) نایب رئیس بخش سریال‌های اورجینال نتفلیکس درباره فصل سوم این سریال گفت:

مردیت آرویل و کارلتون کیوس جهان بی‌نظیری را در سریال Locke and Key خلق کرده‌اند و ما بسیار هیجان‌زده و خوشحالیم که خانواده لاک برای فصل سوم باز می‌گردند. همچنین من بسیار خوشحال هستم از اینکه خواهیم توانست شراکت خلاقانه‌مان را با مردیت آرویل، سازنده‌ای بااستعداد و با چشمانی تیزبین گسترش دهیم.

مردیت آرویل نیز درباره فصل سوم این سریال گفت:

من فوق‌العاده سپاسگزار هستم از اینکه توانسته‌ام جایی را در کمپانی نتفلیکس پیدا کنم که دائماً از من پشتیبانی شده و مهارت‌ها و توانایی‌هایم نیز به چالش کشیده می‌شود. بی‌صبرانه منتظر خواهم بود تا رابطه‌ام را با این کمپانی گسترش و ادامه دهم.

و در انتها کارلتون کیوس نیز گفت:

ما ماجراهای باورنکردنی را در فصل سوم آن برای خانواده لاک کنار گذاشته‌ایم تا بتوانیم آن‌ها را در این فصل برای بینندگان تعریف کنیم و همچنین من بسیار هیجان‌زده هستم تا همچنان به تعریف کردن این داستان‌ها و شراکتم با کمپانی نتفلیکس ادامه دهم.

منبع:‌ ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.