فیلم El Camino: گیلیگان پایان متفاوتی برای اسپین‌آف Breaking Bad در نظر داشت

15 October 2019 - 16:00

بالاخره در فیلم El Camino «ال کامینو» شاهد پایان داستان Breaking Bad «برکینگ بد» و ماجراهای جسی پینکمن بودیم، و اگرچه پایان فیلم برای داستان پرتنش و جذابی که قبلا دیده بودیم راضی‌کننده بود، به نظر می‌آید وینس گیلیگان (Vince Gilligan) نویسنده و کارگردان پایان دیگری برای فیلمش در نظر داشته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

محتوای این خبر داستان فیلم El Camino را لو می‌دهد.

گیلیگان در مصاحبه‌ای افشا کرد به دلیل عشقش به کنایه‌آمیز بودن خط داستانی، داستانی در نظر داشت که در آن جسی باید برای رسیدن به آرامش، خودش را برای نجات شخصی دیگر به خطر می‌انداخت. گیلیگان در این باره گفته:

می‌خواستم داستانی وارد فیلم کنم که در اون، جسی به عنوان قهرمان، شخص دیگری رو نجات میده – کسی که قصد داشتم به عنوان شخصیت جدید در داستان معرفی کنم. چون اون در ذهن من یک قهرمان ذاتیه، در پایان فیلم شخص دیگری رو نجات میده و خودش گیر میفته، در صورتی که میدونه این کارش باعث نجات اون شخص شده. جسی در پایان فیلم در مونتانا زندانی میشه. و با این وجود به آرامش میرسه. چیزی که تو ذهنم بود چنین پایان احساسی و دراماتیکی بود.

اگرچه گیلیگان این پایان را خیلی دوست داشت، اما تمام اطرافیانش از چنین پایانی راضی نبودند و به او گفتند باید جسی در پایان فرار کند وگرنه طرفدارانش آشوب به پا می‌کنند. گیلیگان در ادامه گفته:

وقتی عده زیادی بهت بگن تصمیمت درست نیست، باید حرفشون رو باور کنی. برای همین منم این ایده رو رها کردم.

فیلم El Camino: A Breaking Bad Movie به نویسندگی و کارگردانی وینس گیلیگان دقیقا پس از پایان سریال Breaking Bad آغاز می‌شود، زمانی که جسی باید با گذشته خودش کنار آمده و آینده خودش را سروسامان دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.