باکس‌آفیس هفتگی: توقف Maleficent در ایستگاه جوکر

28 October 2019 - 20:30

رقابت تنگاتنگی در بالای جدول باکس‌آفیس این هفته برقرار است و براساس تخمین‌های صورت گرفته، جوکر توانست مجددا به صدر جدول برگردد و صدرنشینی را از Maleficent: Mistress of Evil بگیرد که حالا در رده دوم جدول قرار دارد. در حالیکه رقابت شدیدی بین فیلم‌های تازه اکران شده برای بدست آوردن جایگاه سوم و پنجم جدول وجود دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جوکر با بازگشت به صدر جدول، با افت ۳۵ درصدی مواجه بوده در حالیکه وارد هفته چهارم اکرانش می‌شود و ظرف سه روز ۱۸.۹ میلیون دلار فروخته است. مجموع فروش داخلی فیلم به ۲۷۷.۵ میلیون دلار رسیده که برای هفتمین فیلم R ریت پر فروش تاریخ شدن، کافی است. این فیلم در بازار بین‌المللی ۴۷.۸ میلیون دلار فروش داشته تا فروش کل بین‌المللی‌اش به ۵۷۱.۵ میلیون دلار برسد و فروش جهانی‌اش به ۸۵۰ میلیون دلار نزدیک گردد.‌ این فیلم پنجمین فیلم پر فروش کمیک دی‌سی در تاریخ شده و بالاتر از Wonder Woman با ۸۲۱.۸ میلیون دلار و درست بعد از Batman v Superman با ۸۷۳.۶ میلیون دلار قرار گرفته است.

فیلم صدرنشین هفته گذشته دیزنی، Maleficent: Mistress of Evil، با افت ۴۹.۸ درصدی خود و فروش ۱۸.۵ میلیون دلاری‌اش ظرف سه روز، در رده دوم جدول قرار گرفته و مجموع فروش داخلی‌اش به ۶۵.۴ میلیون دلار رسیده است. در بازار بین‌المللی این فیلم توانسته ۶۴.۳ میلیون دلار دیگر بفروشد و به مجموع ۲۲۸ میلیون دلار دست یابد و فروش جهانی‌اش به ۲۹۴ میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن کمدی The Addams Family در هفته سوم اکرانش کم‌ترین افت فروش را داشته و تنها با افت ۲۸ درصدی وارد هفته سوم شده و ۱۱.۷ میلیون دلار طی سه روز فروخته و مجموع فروش داخلی‌اش به ۷۲.۸ میلیون دلار رسیده است. این فیلم در بازار بین‌المللی در ۱۹ بازار اکران شده و ۱۰.۵ میلیون دلار فروش کل جهانی داشته که اکنون به مجموع ۸۴ میلیون دلار رسیده است.

اکران‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران Terminator: Dark Fate محصول پارامونت در ۳۵۰۰ سینما؛ فیلم Arctic Dogs در بیش از ۳۶۰۰ سینما؛ فیلم Harriet در بیش از ۲۰۰۰ سینما و Motherless Brooklyn در بیش از ۱۲۵۰ سینما خواهیم بود.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.