فیلمبرداری فصل دوم سریال Dickinson آغاز شد

25 November 2019 - 21:30

فیلمبرداری فصل دوم سریال دیکینسون (Dickinson) پس از گذشت یک ماه از دریافت چراغ سبز ساخت آن آغاز شد. سازنده سریال یعنی آلنا اسمیت (Alena Smith) در توییتر شخصی خود با انتشار عکسی از بازیگران این سریال خبر آغاز فیلمبرداری را منتشر کرد. گفتنی است فین جونز (Finn Jones) بازیگر سریال مشت آهنین (Iron Fist) نیز به گروه بازیگران دیکینسون اضافه شده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال دیکینسون به زندگی شخصی به نام امیلی دیکینسون که حساسیت و لحن مدرنی دارد می‌پردازد. این سریال تماشاگران را به دنیای امیلی می‌برد. در کنار این‌ها به محدودیت‌ها و خطرات ناشی از جامعه، جنسیت و خانواده از نظر نویسنده‌ای حساس که خود را به دلیل داشتن نظرات متفاوت و خلاقانه متعلق به زمانی دیگر می‌داند، می‌پردازد. دیکینسون داستان زنی را تعریف می‌کند که می‌خواهد صدایش را به اقشار جامعه برساند.

جین کراکوفسکی (Jane Krakowski)، توبی هاس (Toby Huss)، آدریان انسکو (Adrian Enscoe)، آنا باریشنیکو (Anna Baryshnikov)، الا هانت (Ella Hunt)، جان مولینی (John Mulaney)، ویز خلیفا (Wiz Khalifa) و نامزد جایزه‌ی اسکار هیلی استینفیلد (Hailey Steinfield) با بازی در نقش امیلی دیکینسون، بازیگران این سریال هستند. با اینکه هنوز اطلاعاتی از شخصیت جونز در این فیلم نمی‌دانیم مطمئناً دیدن وی در این سریال پس از کنسل شدن سریال مشت آهنین توسط Netflix، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. این بازیگر در گوشه‌ی راست تصویر قابل مشاهده است.

دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) از فیلم‌های آناناس اکسپرس (Pineapple Express) و معاونان (Vice Principals) کارگردان و همچنین تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال با همراهی مایکل شوگر (Michael Sugar) از فیلم نورافکن (Spotlight) و اشلی زالتا (Ashley Zalta) از فیلم دیوانه (Maniac) برای کمپانی Suger23 است. الکس گولداستون (Alex Goldstone) از کمپانی Anonymous Content، دارلین هانت از فیلم C بزرگ (The Big C) نیز تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. این سریال توسط استودیو مستقل پل لی (Paul Lee) به نام Wiip نیز حمایت می‌شود.

این سریال همراه با سریال‌های دیگر شبکه Apple TV Plus مانند برنامه‌ی صبحگاهی (The Morning Show) با بازی جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) و ریس ویتراسپون (Reese Witherspoon)، سریال علمی تخیلی ببین (See) با بازی جیسون موموا (Jason Momoa) و سریال بازسازی شده‌ی شبح نویسنده (Ghostwriter) پخش خود را آغاز کرد و خبر تمدید فصل دوم آن نیز همراه با این سریال‌ها و سریال برای تمام بشریت (For All Mankind) اوایل ماه جاری منتشر شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.