اپل تی‌وی پلاس سریال‌های See و Dickinson را برای فصل دوم تمدید کرد

16 October 2019 - 18:00

سرویس استریم جدید اپل تی‌وی پلاس ۵ سریال خودش را برای فصل دوم تمدید کرد. نکته جالب اینجاست که این سرویس کار خودش را از ۱ نوامبر (۱۰ آبان) آغاز خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال‌ها شامل علمی تخیلی See «دیدن» با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa)، درام کمدی Dickinson «دیکینسون» با بازی هیلی استاینفیلد (Hailee Steinfeld)، آنتولوژی Little America «آمریکای کوچک» با بازی کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، علمی تخیلی For All Mankind «برای تمام بشریت» ساخته ران مور (Ron Moore) و درام معمایی Home Before Dark «قبل از تاریکی به خانه بیا» هستند.

سریال Dickinson در دوران زندگی امیلی دیکینسون اما با حال و هوایی مدرن روایت می‌شود. این سریال محدودیت‌های جامعه و خانواده را از نگاه این نویسنده کاوش می‌کند.

سریال See پرهزینه‌ترین سریال اپل تی‌وی پلاس است که در آن جیسون موموآ و آلفری وودارد حضور دارند. این سریال داستان آینده‌ای را روایت می‌کند که بشر در آن قابلیت دیدن را از دست داده است. هزینه ساخت دو فصل این سریال حدودا ۲۴۰ میلیون دلار گزارش شده است.

سریال Little America یک آنتولوژی براساس داستان‌های واقعی در یک مجله است. کمیل نانجیانی نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.

سریال For All Mankind این را بررسی می‌کند که اگر مسابقه به فضا رفتن بین کشورها هرگز تمام نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد. رونالد مور نامزد گلدن گلوب و برنده امی سازنده این سریال است.

سریال Home Before Dark براساس زندگی هیلد لایسیاک ۱۱ ساله روایت شده و داستان یک دختر جوان را دنبال می‌کند که همراه خانواده‌اش به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کند. او خیلی زود متوجه رازی می‌شود که اهالی شهر و پدرش سعی دارند آن را پنهان نگه دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.