به تازگی Apple TV+ کلیپ‌هایی را منتشر کرد که محتوای این سرویس را به نمایش می‌گذارند

25 September 2019 - 12:30

در روزهای یکشنبه و دوشنبه، Apple تعدادی کلیپ و تیزر کوتاه را از محتوای اصلی که بر روی Apple TV+ قرار خواهند گرفت منتشر کرد. این سرویس از ۱ نوامبر (۱۰ آبان) آغاز به کار خواهد کرد و هزینه‌ی اشتراک آن نیز ۴/۹۹ دلار خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

Servant

این ساخته‌ی ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) داستان زوجی فیلادلفیایی را دنبال می‌کند که پس از عزاداری برای حادثه‌ی غیرقابل وصفی که برایشان اتفاق می‌افتد، ازدواجشان تحت شعاع این اتفاق قرار می‌گیرد و همچنین درها برای ورود نیرویی مرموز به خانه‌شان باز می‌شود.

See

جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش بابا واس، پدر دوقلوهایی که قرن‌ها بعد به همراه توانایی افسانه‌ای دیدن به دنیا می‌آیند، باید از قبیله‌اش در مقابل ملکه‌ای قدرتمند و در عین حال ناامید که باور دارد این توانایی جادوگری است و می‌خواهد آن‌ها را نابود کند، محافظت کند.

For All Mankind

For All Mankind توسط برنده‌ی جایزه‌ی امی رونالد دی. مر (Ronald D. Moore)، مت ولپر (Matt Wolpert) و بن ندیوی (Ben Nedivi) خلق شده است. این سریال از طریق زندگی فضانوردان و مهندسان ناسا و خانواده‌هایشان به تمام بشریت دنیایی آرمانی را ارائه می‌دهد که در آن ناسا و برنامه‌ی فضایی همچنان در اولویت هستند و یک نقطه‌ی کانونی برای امیدها و آرزوهایمان به حساب می‌آیند.

Dickinson

Dickinson سریال کمدی نیم ساعته‌ای با بازی نامزد اسکار هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) است. این ساخته‌ی آلنا اسمیت (Alena Smith)، جسورانه به کاوش در محدودیت‌های اجتماعی، جنسیتی و خانوادگی از دیدگاه شاعری جوان و سرکش به نام امیلی دیکینسن می‌پردازد.

The Morning Show

The Morning Show با ستارگانی از قبیل برنده‌ی اسکار ریس ویترسپون (Reese Witherspoon)، برنده‌ی امی جنیفر انیستن (Jennifer Aniston) و برنده‌ی گلدن گلوب استیو کارل (Steve Carell) درامی مورد انتظار است که به پشت پرده‌ی اخبار صبحگاهی می‌پردازد.

Truth Be Told

به دنیای برنامه‌های صوتی جنایات حقیقی وارد شوید. مدرک تازه‌ای پاپی پارنل برنامه‌ساز با بازی اکتاویا اسپنسر (Octavia Spenser) را ناچار به باز کردن مجدد پرونده‌ی قتلی می‌کند که او را به حساسیت رسانه‌ای تبدیل خواهد کرد. آرون پل (Aaron Paul) نقش مردی را ایفا می‌کند که ممکن است اشتباهاً به زندان انداخته باشد.

Snoopy in Space

پرواز کردن به همراه اسنوپی در حالی که آرزوی او برای فضانورد ناسا شدن به حقیقت می‌پیوندد. چارلی براون به همراه باقی دسته‌ی بادام زمینی به او می‌پیوندند و درحالی که اسنوپی فرماندهی ایستگاه فضایی بین‌المللی را برعهده گرفته است به کاوش ماه و فراتر از آن می‌پردازند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.