تاد مک‌فارلین: جیمی فاکس همچنان در پروژه ریبوت Spawn حضور دارد

11 March 2020 - 13:30

تاد مک‌فارلین (Todd McFarlane) تایید کرد بازیگر برنده اسکار یعنی جیمی فاکس (Jamie Foxx) همچنان قرار است نقش اصلی ریبوت Spawn «اسپاون» را بازی کند. او به تازگی اعلام کرده بود شخصی که برنده اسکار شده از حضور در این پروژه کناره‌گیری کرده، اما حالا مشخص شده منظور او نویسنده فیلم بوده نه بازیگر اصلی آن. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مک‌فارلین طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود هالیوود حالا تغییر کرده و ارزش شخصیتی مثل اسپاون را بیشتر از گذشته درک می‌کند. او درباره تقاضاهای خودش برای ساخت این فیلم گفته است:

من چند تا تقاضای کوچک برای ساخت فیلم دارم. اول اینکه باید ریت R باشه، هیچ بحثی در این قضیه نیست. داستانی که من میخوام روایت کنم بیشتر روی خود اسپاون تمرکز داره. تا وقتی که اسپاون توی فیلم خفن و باحال باشه برام مهم نیست چه اتفاقی توی فیلم میفته. آخرین تقاضام اینه که خودم کارگردان فیلم باشم. بقیه موارد زیاد برام مهم نیستن. فقط میخوام نشون بدم راه‌های بهتری برای سرگرم کردن مخاطب از اون چیزی که بهش عادت کردن وجود داره. البته قرار نیست این فیلم با بودجه خیلی کمی ساخته بشه، بلکه از استودیو تقاضای بودجه مناسبی دارم. البته فقط در حدی که بتونم به بهترین شکل این فیلم رو بسازم.

شخصیت اسپاون که اولین بار در کامیک Spawn #1 در سال ۱۹۹۲ دیده شد، به نمادی برای ضدقهرمانان خشن و بی‌رحم تبدیل شد. قدرت‌هایش به او اجازه می‌دهند تله‌پورت کند و تغییرشکل دهد و از سلاح‌های مختلفی در مبارزاتش استفاده کند. قبلا فیلم Spawn با بازی مایکل جی وایت (Michael Jai White) در سال ۱۹۹۷ و سریال انیمیشنی Todd McFarlane’s Spawn محصول شبکه HBO ساخته شده‌اند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.