ال فانینگ نقش اصلی سریال کوتاه هولو خواهد بود

8 August 2020 - 15:30

ال فانینگ (Elle Fanning) به سریال دیگری از شبکه‌ی Hulu اضافه شد. این ستاره‌ی سریال The Great قراردادی را برای ایفای نقشی اصلی در سریالی کوتاه با نام The Girl From Plainville با شبکه‌ی استریمی مذکور به مالکیت دیزنی به امضا رساند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال الهام گرفته از داستان واقعی زندگی میشل کارتر (Michelle Carter) است، کسی که در ژوئن ۲۰۱۷ متهم به قتلی غیر عمد در پرونده‌ی جنجالی پیامک-خودکشی شد. این سریال از مقاله‌ای منتشرشده در مجله‌ی Esquire به قلم جسی بارون (Jesse Barron) به‌عنوان منبع اصلی تولیدش استفاده می‌کند. این مجموعه به کاوش رابطه‌ی میان کارتر و کنراد روی سوم (Conrad Roy III) و وقایعی که منجر به مرگ پسر و محکومیت جنجالی دختر شد، خواهد پرداخت. کارتر درنهایت ۱۱ ماه از ۱۵ ماه محکومیتش را پس از فرجام‌خواهی در پرونده سپری کرد.

لیز هانا (Liz Hannah) و پاتریک مک‌مانوس (Patrick Macmanus) شورانرها و تهیه‌کنندگان اجرایی The Girl From Plainville خواهند بود. فانینگ و بریتنی کاهان وارد (Brittany Kahan Ward) نیز دیگر تهیه‌کنندگان این سریال خواهند بود. بارون و ارین لی کر (Erin Lee Carr) که کارگردانی مستند HBO یعنی I Love You, Now Die با محوریت این پرونده را انجام داده مشاوران تولید آن هستند. کلی فانک (Kelly Funke) نظارت بر سریال را برای کمپانی Littleton Road Productions بر عهده خواهد داشت.

فانینگ به‌تازگی در فصل اول سریال The Great حضور پیداکرده است که در آن نقش کاترین کبیر را ایفا می‌کند. این سریال که Hulu آن را برای فصل دوم نیز تمدید کرده است، در هفته‌ی گذشته نامزدی‌ امی را برای نویسندگی و کارگردانی یک سریال کمدی به‌دست آورد.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.