مارگارت کوالی به سریال Maid پیوست

29 August 2020 - 14:30

مارگارت کوالی (Margaret Qualley) قرار است در سریال درام Maid محصول نتفلیکس و به نویسندگی مالی اسمیت متزلر (Molly Smith Metzler) ایفای نقش کند. این سریال را کمپانی John Wells Priductions، کمپانی LuckyChap Entertainment مارگو رابی (Margot Robbie) و برادران وارنر تولید می‌کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Maid الهام گرفته از شرح‌حال پرفروش Maid: Hard Work, Low Pay and a Mother’s Will to Survive نوشته استفانی لند (Stephanie Land) است. داستان سریال درباره الکس با بازی کوالی، مادر مجردی است که برای مبارزه با فقر، بی‌خانمانی و بوروکراسی و درآوردن خرج و مخارجش به خدمتکاری در خانه‌های مردم رو می‌آورد. این سریال از نگاه او روایت می‌شود و به‌صورت جستجوی الهام بخش، زنده، زیبا و درخشانی از فقر در آمریکا توصیف شده است.

متزلر تهیه‌کننده اجرایی کار و شورانر آن است. ولز و ارین جانتو (Erin Jontow) تهیه‌کنندگان کار به همراه جان ولز پروداکشنز، رابی، تام اکرلی (Tom Ackerley) و برت هدبلوم (Brett Hedblom) از کمپانی LuckyChap Entertainment هستند.

کوالی که اولین نقش اصلی‌اش را در سریال The Leftovers محصول شبکه HBO بازی کرد، یکی از بازیگران جوان جویای نام است که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood ساخته کوینتن تارانتینو (Quentin Tarantino) دیده شد و در مینی سریال Fosse/Verdon محصول FX در نقش آن رینکینگ ظاهر شد.

او در فیلم My Salinger Year بازی کرده و قرار است در فیلم A Head Full of Ghosts و همین‌طور فیلم مهیج و عاشقانه The Stars at Noon ساخته کلر دنی (Clair Denis) نقش‌آفرینی کند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.